Страници

Пикник в Троянски Балкан


Ноември е последния месец на есента, много често по това време падат и първите снегове.
Името му произлиза от латинското Novem (девети), тъй като е деветият месец според римския календар.
Старото славянско име на ноември е "груден", тъй като през този месец земята се сковава от студ и става на грудки (буци).
Прабългарите пък наричали този месец "Елнем".



По всичко личи, че през този месец е прехода от есента към зимата. Решихме да се възползваме от последните есенни дни и да се позабавляваме.

Подготовката за пикника:)


Реката:



Огънят:



Есенните плодове и декора:




животните:



и храната:):


Зеленчуците ( тиквички, патладжан, чушки, картофи) се нарязват на филийки и се мариноват в зехтин и малко сол. Месото се нарязва на пържоли или на кубчета за шишчета и също се маринова в зехтин сол и подправки за скара. Суджукът се пече директно.


7 коментара:

  1. Кендиии:)браво на вас!Какви хубави снимки самооо!
    За мен е удоволствие да се присъединя към блога ти:)
    Пожелавам ти един прекрасен ден:)))

    ОтговорИзтриване
  2. Кенди, имаше призив от блогуващите да се махне от настройките на блога проверката с дума!
    много хора се отказват да коментират заради нея!
    Въпрос на личен избор е,все пак,но просто отнема повече време!

    ОтговорИзтриване
  3. Мен също ме дразни и се канех да махна тази проверка, то докато напишеш коментар...
    В началото разреших да се публикуват коментари директно, но за съжаление бяха написани 2 коментара, които не знам защо някой си беше правил труда да пише и така съм задала и проверката, но ще се разровя в настройките:).

    ОтговорИзтриване
  4. Хубаво е в планината-особено с пикник...Благодаря за разходката и приятен ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Хубав пикник, Кенди - с много цветове и много аромат на вкусна храна! :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви, Живе, Кате, Дени! Приятен ден и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесна разходка! Особено ми хареса снимката с конете! И суджучетата ми харесаха на скарата, щото аз съм по суджучетата :))
    Много усмивки :)

    ОтговорИзтриване