понеделник, 14 ноември 2011 г.

броколи със сос Маасдам


Броколи и карфиол са сред любимите ми зеленчуци. Всъщност май почти всички зеленчуци са ми любими, разбира се ако са приготвени вкусно. Днешната рецепта е за броколи с много вкусен сос със холандско сирене Маасдам, разбира се може да го замените с каквото пожелаете: Чедър, синьо...За соса съм убедена, че ще ви хареса /ако сте любители на бели сосове:)/, защото едно малко дребосъче го хапна директно от касеролката и почти не ми остави за снимки.
Продукти:
Броколи - 1 бр.
краве масло - 2 с.л.
брашно - 2 с.л.
прясно мляко - 200 мл
сирене Маасдам, настъргано - 4 с.л.
черен пипер
сол



Приготвяне:
Накъсайте броколите на розички.
Пуснете ги във вряща подсолена вода и ги варете до омекване.
Извадете ги от водата и ги изцедете добре.
За соса:
Сложете маслото в касерола на котлон и запържете брашното в него.
Разредете с прясното мляко и варете до желаната гъстота.
Ако случайно направите бучки, просто ги разбийте с пасатора.
Добавете настърганото сирене, посолете, добавете черния пипер и разбъркайте добре. Залейте броколите със соса.

1 коментар:

  1. Ах, че вкуснооооооо!:-))) Няма да откажа да опитам, защото съм убедена, че е безумно вкусно.:-)))
    Поздравления!
    Прегръдки и хубава понеделнишка вечер!:-))

    ОтговорИзтриване