вторник, 31 януари 2012 г.

Предай нататък, или моите 5


Невероятна игра, щафета... много думи могат да опишат това предизвикателство. Записах се при
Дива .

Ето и условията:

Първите 5, които коментират публикацията ще получат ръчно направен подарък от мен специално за тях!
Същите тези 5 ще трябва да продължат щафетата по същия начин. Публикуват това в блога си и правят подаръци на първите 5 коментирали.

Т.е. Записваш се за 1 подарък и подаряваш 5.

Може да се запишеш на повече места, но трябва да увеличиш бройката на подаръците, които ще направиш.

Можете да публикувате щафетата в който ден си изберете от 2012, не е необходимо веднага след записването.
Подаръците ще бъдат изпратени/получени до края на 2012 г.
Всеки, който е сред първите пет, ще трябва да ми изпрати на: mycandykitchen@abv.bg, начина по, който желае да му бъде доставен подаръка: поща, куриер, адрес...Лично аз не бих искала да ви взимам адресите, затова не знам дали сте навити на вариант "до поискване" , посочете населено място, име и телефон:).
И така, ето и моите 5:):!
Траяна
Мимето
Ели
Руми
Нинчето

Очаквам координатите ви на имейла:), а вие очаквайте изненади:)имаме цяла година...

23 коментара:

  1. Пу, за мен! Играх вече в тази игра и наистина е страхотна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Супер, много се радвам, че се записа! С удоволствие ще ти направя подарък:)

      Изтриване
  2. Много бих искала да участвам, но условията на играта не са май за мен. Не умея да сътворявам ръчни красоти и тъй като не може нищо купено, ще се радвам на вашите. И се иска смелост. От 2 часа гледам кой ще се престраши. Траяна е най-големия смелчак :)
    Като гледам в другите блогове от миналите години какви красоти са сътворили, комплекси можеш да си навлечеш :)
    Пожелавам ви много забавни мигове с тази игра!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хич, не се притеснявай, аз дори не съм виждала миналите подаръци, но все нещо ще измислим, нали сме все наши хора! Много е забавно! А ти какви неща твориш в кухнята, от това ли се притесни, не си на конкурс, правиш подаръче за приятел:)Ако се престрашиш, кажи да те включа, ще се радвам!

      Изтриване
  3. а каки трябва да са подаръчетата,никога не съм участвала в такава игра и не ми е ясно

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. доколкото разбрах нещо, което да изработиш сама, може примерно сладки, и да ги опаковаш, може картичка, нямам си и на представа, дори не съм виждала другите какво са си подарили, но има цяла година време да мислим:). Ако желаеш да се включиш, кажи:)да те запиша:)

      Изтриване
    2. Мириам, аз направо се шашнах като видях една дама какви подаръци е спретнала. Някакви чанти от ръчна изработка, може би тип хартиени, в тях картичка с голям тефтер, всичко беше отвън ръчно украсено. Абсурд е да сътворя такова чудо.Аз съм техничар човек и усета към финото и елегантното малко ми куца. Та ще е нещо семпло и дано не се изложа.

      Изтриване
  4. еха добре миличка,запиши ме
    цяла година,колкото и да съм калпава :))) ще измайсторя нещо хихи

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз така си викам, нали сме все наши хора все пак;) Интересно е!

      Изтриване
  5. Много интересна инициатива!
    Искам и аз да се включа :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, Ели! Наистина е много забавно!:)

      Изтриване
  6. Candy може ли и за мен нещо :) Мисля, че ще е забавно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Румка, мислех да те включа вече, все пак си ми първия кулинарен приятел, не може да липсваш от идеята!:). С най-голямо удоволствие!

      Изтриване
  7. Айде,престрашавам се,включвай ме. Но кулинарните подаръци а си хубава идея,но много опасна :) Има продукти, пратката пътува и кой знае какво ще пристигне. Ще трябва да е нещо,което издържа. Хм,добре,че годината е в началото. И си права,наши хора сме,няма да гледаме критично на подаръците. Нали обещавате,мили приятелки?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Браво, поздравявам те! Аз някъде като, че ли попаднах на подарък сладки, такива от тези , издръжливите, естествено, че няма да пращаме кексове и т.н.... :). Ако можеш примерно да плетеш или шиеш, леле добре, че сме си ние, кой знае какъв смях е отстрани:). Относно срока, няма значение кога ще го публикуваш, важното е да е тази година. И подаръците също изпращаш до края на годината. Ох, много ми е забавно:).

      Изтриване
  8. Кенди, да питам нещо. Кога трябва да публикуваме тази игра в нашите блогове? Дано не ми се паднат много изискани дами,че ще стане излагация,хихихи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не е проблем кога ще я публикуваш, може и когато получиш подаръка си, решила съм на пролет да ги подготвя:). Така, че ще имаш време и ти да се подготвиш. Няма от какво да се притесняваш, важното е, че всичко ще се изработи с желание и за човека, така, че всичко ще е наред! Не се притеснявай:).

      Изтриване
  9. Кенди, получих невероятния ти подарък. Неописуема радост е да ти звънне пощальона с пратка. Страшно красиви неща, а малкия ми ги приватизира и ходи с тях из целия апартамент. Май е крайно време и аз да предам щафетата!
    Още веднъж най-искрено благодаря не само за подаръка, но и за изненадата!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скъпа, Нинче, не знаех, че толкова бързо ще получиш подаръка, но се радвам, че всичко е ок, здраво, цяло и най-вече че са ти харесали нещата. Наистина ги направих с голямо желание, от сърце, знам че не е кой знае какво, но толкова мога в тази област, все пак сме кулинарки:):):) Поздрави от мен и отново - много съм щастлива!

      Изтриване
    2. Незнам за теб,ама аз съм особено щастлива. И същевременно притеснена, защото не съм в състояние да изработя нещо подобно. Та каквото и да е в тази област. Но ще трябва да помисля над идеите.

      Изтриване
    3. Нинче, сигурна съм, че ще измайсториш нещо, аз дълго се чудех и дори не знаех какво изобщо ще направя, но изведнъж ми дойде музата:). Вече бях рисувала върху бурканчета за училището на сина ми:), но този път рисувах с бои за стъкло. Разликата е в това, че тези не се отмиват след засъхване. Поздрави от мен и знам, че каквото и да сътвориш ще се хареса, защото ще е направено с желание, а това е целта на проекта!

      Изтриване
  10. Кате ,благодаря ти миличка за страхотният подарък!!!!
    прегръдки и отивам да се похваля :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Миме, сега откривам коментара! Радвам се, че ти харесва подаръка! Наистина го направих с голямо желание! Прегръщам те!

      Изтриване