Страници

Цървулки със сирене и кашкавал


В унисон със зимните картини, които публикувах, реших да започна седмицата с рецепти от българската кухня. Първото ми предложение е за цървулки със сирене, които се предлагат в доста механи, по различни начини и се срещат с други плънки. Потърсих рецепта и открих във  Веселият готвач


Цървулки със сирене и кашкавал



за тестото :
150 мл. топла вода
10 гр. мая за хляб
1 1/2 с.л. олио
1 ч.л. сол
1/2 ч.л. захар
около 300 гр. брашно

за плънката :
около 120 гр. сирене
2 с.л. изцедено кисело мляко
допълнително:
80 гр. настърган кашкавал
чубрица
около 15 гр. краве масло




Замесете тестото от продуктите , показани в рецептата. Оставете го да втаса за около 45 минути.
Настържете сиренето на едро ренде , прибавете млякото и разбъркайте сместта добре.
Втасалото тесто разделете на 5 топки, които се издължават малко. Разточете всяка топка на кора с дебелина около 0,5 см .
Сложете върху всяка кора плънка. Обърнете краищата навътре , за да оформите цървулче.
Така оформените цървулчета поставете в намаслена тава и оставете да втасат около 10 минути.
Върху всяко сложете бучици краве масло и поръсете с чубрица .
Печете цървулките в предварително загрята фурна при температура 180 градуса.
Малко преди да са напълно готови ги поръсете с настърган кашкавал и запечете до златисто.


21 коментара:

  1. Цървулки-гледах ги тук там,но ще трябва да ги направя и аз.Дори и връзки си сложила на една от снимките-много са сладурски,Канди..
    Приятен ден-поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз не само че гледах тук-там, ами и правих :)
    Но пак не отказавам на такова изкусително предложение, Кате!
    Хубав ден и спорна седмица на теб!

    ОтговорИзтриване
  3. КАНДИ, СТРАХОТНИИИИИИИ..
    Много си ги издокарала и много хубава идея.
    Не съм ги срещала до сега тези цървулки и ще се възползвам от твоята рецепта.
    Прекрасни сааа..
    Прегръщам те силно!

    ОтговорИзтриване
  4. Какви цървулки си ни направила Candy :) Човек е способен да се вдъхнови от много неща, а ти от всичко. Станаха като истински с тези цвят и форма, особено тази с връзките много готина се получи.Браво мила и ти пожелавам приятна и успешна седмица !!!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасни....,
    обожавам ги, а твоите са неустоими!
    Чудесни снимки, и снежните също.
    Благодаря за удоволствието,
    поздрави и хубава нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотно идейни и много сполучливи цървулки!Чак ми е чудно как са си запазили формата при печенето.
    Аз пека с вентилатор,а и маята ми е много бързо втасваща и всичко ми бухва доста.Но ще опитам тези цървулчета да видя ша ли ги докарам като твоите,много са забавни!За вкуса нямам съмнения-чудесен!

    Спорна и усмихната седмица,скъпа!

    ОтговорИзтриване
  7. Леле, много ми харесаха тия цървулки,страхотни са Канди!Така добре си ги оформила,много ти благодаря за чудесната идея!
    Желая ти спорна и успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  8. Кенди, много реалистични цървулки, но пък ядливи! Открадвам си един....

    Поздрави! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  9. Candy, страхотни са, нямам думи. Хем ще са сити твоите хора вкъщи, хем и ще са им топли крачката :) Не съм ги срещала до сега и са много оригинални. Ще се правят, спор няма. Поздравления за идеята с панделката.
    Прегръдки и успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  10. Ехаааа .... направо ми останаха очите тук ,Канди ! Не съм виждала такива хубави и вкусни цървулки :)! Комплименти от сърце ,мила !
    Много,много ми хареса рецептата ! Хубава седмица и голяма прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
  11. Много ми харесаха, Кате! мекиците още не съм изпробвала, пък "цървулки" искам. Прочетох заглавието така "Целивки със сирене и кашкавал"... Кой за каквото си мисли. ;)
    Прегръдки с пожелания за успешна нова седмица! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Ама си ги докарала майсторски на външен вид - приличат много на цървули :)
    Не съм яла никога такова нещо, признавам, но изглежда много вкусно!!!

    Хубав следобед :)

    ОтговорИзтриване
  13. Ще се краде рецептата май! Страхотно изглеждат и така ми се доядохаааа! И аз не съм опитвала, но не бих отказала и една чорба боб с тях :)

    ОтговорИзтриване
  14. Страхотни цървулки! Много ми харесаха. Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  15. Кенди, много са вкусни тези цървулки, а колко са красиви.. не е истина просто! Харесва ми идеята да приготвяш рецепти от българската кухня, ще те следя с интерес :)

    ОтговорИзтриване
  16. Обидата "яж ми цървулите" придобива ново значение за мен!:)Ако са имали предвид тези цървули с най-голям кеф бих ги изяла, че дори и допълнително да поискам!Candy, поздравявам те за чудесната идея!Желая ти весела седмица!:)

    ОтговорИзтриване
  17. Бонбон,
    идеално си пасват със снежните ти снимки;-)
    Чудна идея, а като реализация- още по-чудна;-)
    Хубав вторник, Бонбон!

    ОтговорИзтриване
  18. Радвам се, че ви допаднаха цървулките! :). На всички ви благодаря за красивите коментари! Невероятни сте!

    ОтговорИзтриване
  19. Супер! Много интересни, идейни, красиви, точно за моя вкус по съставки! Много ми харесаха цървулките:)

    ОтговорИзтриване
  20. Ама че готини. Много ми харесаха, а и изглежда лесно за приготвяне. Намини при мен имам награди :)
    Спокойна вечер!

    ОтговорИзтриване