Страници

Патешко месо с ориз


Определено у дома ориза, приготвен по този начин много се харесва:). Рецептата е от домашните тетрадки, едва ли някой няма записана подобна рецепта у дома си. И въпреки всичко както и преди съм казвала, някои рецепти трябва да бъдат съхранявани.



Продукти:
Сварено патешко месо, около ½ кг, рзделено на 4 порции
4 ч.ч. бульон от варенето на патето
1 глава лук
1 ч.ч. ориз
Сол
Черен пипер
Олио

Приготвяне:
Запържете лука в олио и добавете ориза, пържете до прозрачност на ориза.
Посолете / ако бульона не е солен/ и подправете.
В тава изсипете ориза, 4 ч.ч. бульон и наредете месото.
Изпечете на 190 градуса докато ориза поеме течността и се запече леко.

9 коментара:

  1. Патешко месо не съм копувала от години ама като гледам твоята вкусна трапеза направо ще си взема една патка ако ще да се разчуе.:))))))))))
    Много апетитно Канди браво ,а и както обичам ориз направооо....
    Прегръдки миличка!

    ОтговорИзтриване
  2. Кенди, не обичам патешко, но по същия начин понякога приготвям пилешко!
    Прегръдки*)

    ОтговорИзтриване
  3. Има ли ориз - това е моята рецепта :) Вече за почнах да съжалявам, че за утре съм планирала да готвя зайче! Но ако някое пате ми пресече пътя в магазина току виж съм преосмислила :) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Патешко не съм яла никога,но предполагам е като пилешкото.Но щом е ориз,в къщи много си го хапваме.Канди,твоята порция изглежда доста вкусно.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Срам, не срам , признавам,че патешко не съм опитвала през живота си. Чувала съм, че е по-мазно и предвид, че не обичам мазно, винаги съм го подминавала по витрините.
    Но твоето патенце си изглежда съвсем не мазно и много вкусно. Права си,че има рецепти и ястия, които трябва да ги имаме в блоговете си. Класиката не е за пренебрегване. И аз съм започнала да си правя поредица от национална кухня, че ми е съвестно вече.
    Прегръдки от мен и ти пожелавам една спокойна неделя!

    ОтговорИзтриване
  6. Привет на всички! Взех това патешко с идеята да направя супа, защото в къщи ме подлудиха за пилешка супа, но най-вкусна става от домашно пиле, та по съвет на сестра ми взех патешки маншони. Супата стана много вкусна, ориза също. Спомням си,че като млада домакиня това бяха първите рецепти, с които навлизах в кулинарния свят:), Нинче, хубаво е да ги съхраним:). Хубава неделя от мен!

    ОтговорИзтриване
  7. Вкъщи всички обичат много патешко, приготвям го със зеле и е много вкусно. Обзалагам се, че и с ориз ще го харесат всички. Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Въпреки, че е мазно патешкото е единственото месо което не съдържа холестерол, и е много вкусно във всичките му варианти!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не знаех за не-съдържането на холестерол, но наистина е много вкусно месо. Благодаря ви за коментара! Хубава седмица!

      Изтриване