понеделник, 5 март 2012 г.

Кокичето - символ на надеждата и предвестник на пролетта


Как може нещо толкова малко, нежно и крехко да пробие снега, да издържи на студа и да донесе толкова надежда!!!?
Името му идва от латинската "Galanthus", в Германия се нарича " снежно звънче", а в Русия " подснежник".
От прастари времена символизира надеждата. Според легендата, когато Адам и Ева били изгонени от Рая, на земята валяло, било много студено, мраз сковавал всичко, снежинки прехвърчали. Те тъгували за Рая, А Ева се разплакала от отчаяние. Тогава Господ се смилил над тях и превърнал снежинките в красиви, нежно- бели камбанки. Така им подарил надежда за идващата скоро пролет.

Подарявам ви моят букет от кокичета и ви пожелавам прекрасна нова седмица!











10 коментара:

  1. Ехх при мен още няма кокичета..снимките са чудесни, благодаря че сподели! Хубава седмица и на теб :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за букетчето,много ги харесва!Особено така,неоткъснати!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудни снимки, Канди!
    Поздрави и хубава нова седмица и на теб :)

    ОтговорИзтриване
  4. Много красиви и леко заснежени кокичета :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Много, много красиво! Аз не съм виждала още кокиче, но има едни минзухарчета (май) в бяло и лилаво, супер свежо настроение създават! Весела седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасни снимки, Candy и чудесно пролетно настроение. Благодаря ти, че ги сподели с нас!

    Приятна и изпълнена с чудесни моменти нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасни снимки! Ние тук си нямаме кокичета, виждала съм само веднъж в близкия индиански резерват, пред една къща... никъде другаде и много ми липсват! Мерси, че ми напомни за тези красиви предвестници на пролетта!

    ОтговорИзтриване
  8. Много са хубави :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина са много нежни, благодаря ви!

      Изтриване