неделя, 22 април 2012 г.

22 април - Световен ден на Земята


Днес, 22 април е Световен ден на Земята! Присъединявам се към призива да я запазим чиста, красива и уютна за нас и поколенията ни! Земята е наш общ дом!

Има милиарди начини да я съхраним: да почистим, да посадим дърво, растение, да я пазим.
Още като дете в училище обожавах часовете по трудово - садяхме дръвчета, почиствахме и т.н.
В тази публикация съм събрала няколко снимки от засадени от мен дръвчета и храсти, разбира се с помощта на близките ми.

Като за начало трите елхички:




Това пък е чемшир, който посадихме с дядо, като бях малка.


Смокинята, също като бях дете:


Нарът, даде ми го една баба, като бях малка:) и го насадихме с дядо, после го преместихме.


Това дърво не знам как се казва, но едва го открих, много го харесвам като нацъфти. Нашето още не е цъфтяло, но е малко на 2-3 години.


Тази Ива я насадихме с мама преди 4 години.


Днес пък засадих това храстче:




Получих и подарък, за който ще помоля за съвет по отглеждането, присаждането и оформянето, за което предварително благодаря!


Земята е наша, нека я запазим!

7 коментара:

  1. Бонбонче, това е МИМОЗА което не знаеш как се казва.И аз много я харесвам защото е много нежна и красива когато цъфне.
    Прекрасни дръвчета и храсти си посадила и много са хубави. Чемшира ме плени колко е голям само... такъв не бях виждала.
    Нека да пазим нашата земя!
    Прегръдки и спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно! Благодарение на хора като теб планетата ни е по-зелена и красива :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни дръвчета са станали , а чимшира много внушителен:) ...и колко е хубаво да има едно дърво което да расте заедно с теб:)...и аз наскоро си засадих мимоза ;)...ще я покажа някой ден , а това подареното ти е хибискус или китайска роза .Аз не го отглеждам трудно ,даже зимата беше навън малко по на завет . Иначе лятото го оставям на слънчево място и го поливам почти всеки ден :)! Понякога има 6-7 цъфнали заедно цвята !
    Прегръдки и хубава нова седмица ,Кате !

    ОтговорИзтриване
  4. Kанди принесе ме в моята градинка направо,като гледах твоята и засадените от теб борчета,дръвчета и храсти!Направо ти завидях че си успяла да се поровиш в нея и да засадиш нещичко точно днес!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Кенди, градинката Ви е чудесна и толкова зелена и уютна! Дано има все повече хора като теб, които да създават, съдят и пазят всичко около нас, за да го оставим на децата и внуците по- красиво и здраво.

    ОтговорИзтриване
  6. Браво, Кате! Дано има повече хора като теб! Прекрасни дръвчета, храстчета и цветя, райско е! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Браво Кенди, ти си изпълнила дълга към обществото!

    ОтговорИзтриване