петък, 6 април 2012 г.

Задачка - закачка:) и моите кулинарни подсказки

Тези дни Ивана ме включи в интересно приключение , а именно да споделя кулинарните си книжки, списания и писания:) и нощното си шкафче. Започвам с книгите, като съм ги разделила в няколко категории:
книги от "рафта", те са лесно достъпни:)



книги и изрезки от архивите на мама




моите писания като начинаещ кулинар






тези от рафта мога да ги разделя на категории като: национална, традициoнна кухня




рецептите на Иван Звездев




рецепти за бебета и деца




дебелите книги




рецептите на любимите ми готварски съдове




и една книжка, не толкова кулинарна




А това са новите ми попълнения:




И сега към нощното шкафче, на което имам снимка "от преди" и сега:) 

 преди




сега




Ясно се вижда какво има на него, като често си сменя предназначението:). По-интересно щеше да е да ви покажа какво има понякога в шкафа ми за обувки, но не мога да изнамеря снимката:). Това е от мен:) Предизвиквам да си покажат нощните шкафчета и кулинарните подсказки: 

18 коментара:

  1. Ооо,и тук се видя завидна колекция!Блазе ти!И хуабва кувертюра :))!
    Прегръдки,Кате!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, разменям ги всичките за книгата ти с шоколада:):):)

      Изтриване
  2. Така е ,Кате-времената се менят....
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Менят се, Живе, и още ще се менят:) Какво ли ще има там след 20 години:):):)

      Изтриване
  3. Хааххахаах Много интересно си ни представила твоето нощно шкафче :) Особено последната снимка е върха. Завиждам ти на кулинарната ти колекция от книги. Ще се опитам да покажа и моето шкафче :)

    ОтговорИзтриване
  4. Хехех, колко много книги! Моят арсенал кулинарна литература е далеч по-беден :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. книги, книги, ама по-лесно е с нета:):):)

      Изтриване
  5. Ахааааа :)как ми се иска да се заровя из книжките и списанията ти ,Кате :) !
    Чудесна кулинарна библиотека ,мила и нали съм все гладна за книги :)) завиждам благородно :) !
    Хубава петъчна вечер и спокоен уикенд !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. С удоволствие ще ти ги дам:), ако искаш имам и за трактори и за коли книжки:):):)

      Изтриване
  6. Хи хи Кенди това с нощното шкафче е много сладко :)) А за колекцията ти от кулинарни книги ... нямам думи ... само мога да попитам ... къде я събираш ?:))
    Хубав уикенд и много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еви, ще го видим след години какво ще е:):):)

      Изтриване
  7. еха Кандии веднага показвам своето шкафче :))
    на теб нищо не отказвам :)
    харесвам книжките ти
    и много късно видях че си включила Румяна (да ме извини)
    прегръдки мила и страхотни почивни дни

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Видях го, супер е и книжките ти много ми харесаха! Руми, ще си показва шкафчето, няма измъкване:)

      Изтриване
  8. Еха, колко много книги! А за шкафчето нямам думи - и моето е с играчки вече :))))

    ОтговорИзтриване
  9. Кенди, много би беше интересно.... да надникна в твоя кулинарен свят и.... да видя твоите кулинарни книжки!!!Имаш .... наистина невероятно богата колекция!!!И твоето нощно шкафче е много веселко!!
    Честита Цветница! Желая ти много цветно настроение и приятни моменти през почивните дни и те прегръщам сърдечно!

    ОтговорИзтриване
  10. Кате невероятна кулинарна колекция! А за последната книга имам куп въпроси :) Много харесвам този тип изписване на яйца, но предполагам, че е доста трудно? Никога не съм гледала как става, така че ако споделиш майсторлък ще съм много благодарна :) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Габи, тази книга си купих преди няколко години и само веднъж пробвах да пиша яйца, но писалката ми нещо все се задръстваше:). Ще видим тази година дали ще се опитам пак. Иначе съм възхитена от писаните яйца!

      Изтриване