вторник, 17 април 2012 г.

Рецепти със сварени яйца


Ако все още са ви останали яйца от Великден, ви предлагам няколко интересни идеи: Първото предложение е за тези пиленца, идеята, за които видях от тук. Вие може да импровизирате с налични продукти.
 Необходими са ви няколко сварени яйца, маргарин или майонеза, сол, черен пипер и по желание сирене. За оформянето: маслинки, морков, чушка или репичка магданоз. Разрежете яйцата на две и извадете жълтъците. Пасирайте всички останали продукти, и направете топчета от сместа. За всяко пиленце са ви нужни две топчета с различни размери - за коремче и главичка. Поставете ги в белтъците и от маслинки, морков и чушка изрежете очички, човчица и гребенче. Сложете листенца магданоз за крилца.


Патенца от сварени яйца:




Тези патенца са по идея на Вили Конова, но ги открих ето тук. Разрязвате яйцата надлъжно на две. Изваждате жълтъците и ги пасирате с майонеза и сол. Напълвате белтъчените половинки с помощта на шприц, като оформяте главичка и телце. Правите шапчици от маслинки и ли белтък, крилца и човчици от морковче.

кошнички от бутер тесто



Рецептата за тях, може да видите тук


Може да си направите и яйчна салата, която ни е любима :) Нарежете яйца на кубчета, добавете майонеза, черен пипер и сол. Може да добавите и сирене. Разбъркайте.

17 коментара:

  1. Останаха Канди,всяка година остават яйца мила.
    Предложенията ти за моделиране на яйчена салата са много забавни!Бих се възползвала от тях за някой празник!
    И кошничките са великолепни!
    Поздрави и хубав ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. E, на мен яйца не ми останаха, просто защото малко варя. Тази година даже се учудих, че при варенето само едно напукано имах, но за сметка на това, аз ги поопуках останалите след като ги боядисах :))
    Много симпотични пиленца - радост за дечурлигата, а и не само за тях :)

    ОтговорИзтриване
  3. ПРЕКРАСНИ красоти пак при теб Бонбонче.........
    Много идейно с моделирането на яйчена салата.
    Прегръдки мила ми Бонбонка!

    ОтговорИзтриване
  4. Точно се чудих как да използвам останалите от Великден яйца.Candy, благодаря за идеята :) Тези пиленца с жълтък и сирене мисля че ще са много вкусни :)

    ОтговорИзтриване
  5. Чудни са ти пиленцата Кенди, страхотни идеи имаш! Сърдечни поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Кате,все вкусни и чудесно презентирани рецепти,защо не вземеш да се включиш в конкурса на Гответе с мен за рецепти с варени яйца,струва ми се,че имаш големи шансове.
    Патенцата са много сладурски,и пиленцата,но фаворити пак са ми кошничките!
    Хубава нова светла седмица!

    ОтговорИзтриване
  7. Много са красиви и вкусни идеите за оползотворяване на сварените яйца, Кате! Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Candy, пиленцата са ужасно сладурски! Взимам си идейката, благодаря, много готино!
    Честит празник от мен със закъснение, много здраве, щастие и топлина в семейството!

    ОтговорИзтриване
  9. Кате, чудесни идеи!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотни предложения, Кате :)

    ОтговорИзтриване
  11. Кате напоследък нямам много време да влизам често тук, но идеите ти са супер!!! Много ми харесаха пиленцата. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  12. Кате, много свежи идеи за оползотворяване на останалите боядисани яйца. Обикновено използвам една идея на bordovsky от един форум, увити в омесена кайма. Но твоите са много интересни и подходящи за злоядия ми син.

    ОтговорИзтриване
  13. Много сладки фигурки си ни показала, Candy! Чудесна идея за тези, които са боядисвали по много яйца. Ние обикновено боядисваме по малко и затова почти никога не ни се налага да мислим къде да ги оползотворим, но пък нищо не ни пречи да си сварим нови и да си направим такива пиленца, децата ще са много щастливи да помагат и да си хапнат също.
    И аз като Роси съм на мнение, че имаш превъзходни шансове за конкурса. :)

    Прегръдки и прекрасна седмица от мен!

    ОтговорИзтриване
  14. Много сладурски начини за оползотворяване на останалите яйца! Браво, Кате!

    ОтговорИзтриване
  15. Genial gran elaboración muy tiernos los pollitos dan ganas solo de mirarlos están muy hermosos idea genial para los niños,abrazos y abrazos.

    ОтговорИзтриване
  16. Не очаквах толкова много коментари:) Все пак не са непознати неща:) Явно наистина съм се справила добре с оформянето:) Вени, Роси, идеите не са мои и не бих участвала в конкурс с тях, някак си ми е неудобно, може, ако участвам с адаптирани рецепти ще е с чуждестранни и задължително с линк. Но много се радвам, че са ви харесали в мое изпълнение. Толкова сте мили! А иначе и ние не варим огромни количества яйца, просто след традиционното чукане, на никой не му се хапват така и все ги правим на салатка или други неща. Благодаря на всички ви за коментарите! Дъждовна сряда се очертава, но да ни върви по вода:)

    ОтговорИзтриване
  17. Благодарности за идеите, Кате!
    Много са сладурски пернатите :) И бутерки много обичам.
    Прегръдки и пожелания за хубав ден :)

    ОтговорИзтриване