вторник, 22 май 2012 г.

Бърза еклерова торта и дъжд от награди


Тези дни Мони ни зарадва с наградите, които ни подари:). Мони, Благодаря ти! Маги също ми ги предаде, благодаря и на теб, Маги!:). И след като има награди, трябва да има и почерпка:). Идеята ми е за една бърза еклерова торта. Бързо разбира се е приготвянето, защото е с готови продукти, а иначе трябва да се остави в хладилник докато стегне, около 12 часа, най-добре:).

Наградите:







Съгласна съм с Мони, че наградките заслужават да красят всеки блог, ще се опитам да ги предам на тези, които не са ги получили:), но понеже списъка на Мони е дълъг и ми е малко трудно да проверя кой ги е получил, затова - надявам се всеки посетител на блога ми да ги приеме, и да ги да ги предадете нататък:)!

И на финал почерпката:), която направих от налични продукти. Вие може да замените кремовете с други, може да си направите домашни еклери и блатове. Споделям рецептата, както аз я направих.

Бърза и лесна еклерова торта


Продукти:
1 кутия замразени мини еклери / 250 гр
2 готови блата
1 пакетче пудинг ванилия с варене на Др. Йоткер
1 крем Paradise ягода без варене на Др. Йоткер
1 пакетче крем Ole ванилия без варене на Др. Йоткер
около 1, 200 л прясно мляко, за кремовете
захар
филирани бадеми


Приготвяне:
Размразете еклерите, според указанията.
Направете кремовете, според указанията на опаковките.
Във форма за торта с падащ борд поставете единия блат.
Сиропирайте със захарен сироп, направен от вряла вода и захар/ количество 1:1/./ С помощта на с.л. изливайте по малко от сиропа върху блата/.
Сложете крем 1 - крем с варене.
Отгоре подредете еклерите. Ако не запълните цялото място, може да използвате бишкоти, или пък крем.
Върху еклерите намажете втория крем - ягода.
Поставете втория блат и сиропирайте и него.
Намажете отгоре с крем 3 - ванилия без варене.
Поръсете със филирани бадеми и приберете в хладилник да стегне за около 12 часа.
Извадете, внимателно отстранете борда и сервирайте:).




14 коментара:

  1. Наистина е бързо, Бонбонче, но аз не съм фен на готовите продукти:(Все пак при спешна необходимост...добро предложение.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, Сонче! И аз гледам по възможност да приготвям нещата сама, но има много начинаещи кулинари и хора, на които готвенето не им се отдава, защо да не си направят тортичка в къщи:)И както казваш, при спешна необходимост:). Поздрави и хубав ден!

      Изтриване
  2. Толкова е апетитна :)
    Взех си със сутрешното кафенце!
    Слънчев и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Бонбонче, страхотна тортичка: бързо, лесно, вкусно!
    И аз като Дани си взимам мъничко към сутрешното кафенце!
    Голяма прегръдка и усмихнат ден от мен!:-))))

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна и много креместа и пъстра ти е тортичката,катенце!
    Искам и аааааааз! :))
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много сочна и бърза тортичка!

      Изтриване
  5. Чудна тортичка и аз си взимам едно парченце:)

    ОтговорИзтриване
  6. И аз искам парче торта...чудесна е.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Бърза ,бърза ....ама много сочна и вкусна ще да е като гледам снимките ти ,Кате ! И аз като Живето искам парче :) !
    Хубав следобед ,мила ! Прегръдки ,Катюша !

    ОтговорИзтриване
  8. мм ако е останало парченце ,може ли да е за мен ?Много съблазнителна тортичка Кате.
    прегръдки мила

    ОтговорИзтриване
  9. Много практична идея.Благодаря,определено ще се опита ^^.Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  10. Изглежда доста вкусно, и как да не е, при толкова ммм... кремче :))
    Чудесно мързеливо предложение, Бончо!

    ОтговорИзтриване
  11. Много примамващо изглежда тортичката, Кате!
    Като малка любимият ми десерт бяха еклерите. И сега с удоволствие си хапвам.
    Хубава вечер :)

    ОтговорИзтриване
  12. Чудесна тортичка, Candy!

    Макар силно изразената ми алергия в момента си вземам парченце, пък каквото ще да става. Тортичката е красива и неустоима. Разкошни, нежни цветове и наистина е чудесно решение при спешна нужда.Аз бих добавила, че е чудесно решение не само за начинаещи в кухнята, но и за тежки случаи, като моят от онзи ден. :)

    Прегръдки, мила и една прекрасна вечер от мен!

    ОтговорИзтриване