сряда, 13 юни 2012 г.

Банички - мъфини "Еликсир"


Със сигурност сте чували за тях, а още по-сигурна съм, че сте ги приготвяли:).
От както ги видях при Роси съм ги приготвяла много пъти и ще ги приготвям и занапред, тъй като са много вкусни. Всъщност при Роси ги видях много преди да направя този блог, тогава все още не бях запозната с какво точно се занимават тези блогове, дори не знаех, че са лични, просто търся рецепта в гугъл, праща ме някъде и това е:). Знам, че много хора сега също не са запознати, но пък откриват любимите си рецепти в нашите местенца.



Рецептата е абсолютна същата като в оригинал. Не съм променяла нищо, но реших да я запиша, за да я имам и в моята готварска книга:). Роси, благодаря за рецептата!

Продукти:

6 листа кори за баница
2 яйца
200 гр. кисело мляко
1/2 к.л. бакпулвер

мазнина / олио, маргарин, майонеза /
натрошено сирене

Приготвяне:
Бакпулвера се изсипва в млякото и се разбърква.
Яйцата се разбиват с вилица и към тях се добавя млякото.

Разрежете корите напречно на две / по късата страна/.
Получават се 12 правоъгълника.
Намажете всеки правоъгълник с масло и го поръсете със сирене. Навийте го на руло.



Намажете алуминиеви форми за мъфини с олио и ги поръсете с брашно.
Ако използвате силиконови, не е необходимо да се намасляват.
Поставете готовите банички в гнездата.
С помощта на лъжица сипете по малко от сместа, да се покрият баничките.



Изпечете в предварително загрята фурна на 180 градуса до зачервяване.


2 коментара:

  1. Катенце,много се радвам,че си ги правила и то няколко пъти,значи са ви харесали!За мен те се оказаха много хубав начин да оползотворя,ако ми останат няколко кори от друга рецепта!
    Много са ти пухкави и златисти,чакай да си грабна няколко и от тях.И сокче от бъз си наливам...охооо,чудно си прекарвам тук!
    Прегръдки,миличка,и усмихнато утре!

    ОтговорИзтриване
  2. ееей Кате!
    толкова апетитни изглеждат,с удоволствие си грабвам едничка и отивам за млекце!!!!
    хубав ден мила

    ОтговорИзтриване