понеделник, 16 юли 2012 г.

Оранжево морето и две предложения с пъпеш


Оранжево морето...:):):)
За едно свежо начало на новата седмица са днешните ми предложения.
Съвсем семпли комбинации, но пък много подходящи за горещите дни.


Салата и десерт с пъпеш. И двете са от гръцката кухня и абсолютен хит на лятото.

Салата от пъпеш със сирене / Σαλάτα με Τυριά και Πεπόνι



Продукти:
1/2 пъпеш
200 гр сирене

Продуктите се нарязват на кубчета или с помощта на лъжичка.
Разбъркват се в купа и се сервират.



Пъпеш със сладолед / πεπόνι με παγωτό
който вече съм показвала тук, сега обаче поднесен по друг начин.










25 коментара:

  1. Ох, как се радвам, че няма рибаааа:)))
    Много ми харесва салатката, а сладоледчето е неустоимо!
    Точно днес се каня да правя пъпешов сладолед:)
    Снимките са много отпускащи:)
    Прегръщам те Бонбон*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Катенце :):):)познавам една Рибка, която също не обича рибка:):):), ама аз си я хапвам с кеф:):):). Ето виж поне пъпеша ти допадна... Ще чакам сладоледа!

      Изтриване
  2. С този оранжев пост ми спечели сърцето ,Кате :))...жълто и оранжево са моите цветове :) !
    Бих хапнала и от двете ти предложения -чудесни ,летни и красиво поднесени !
    Хубава нова седмица ,Катюша ! Целувки :*!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Слънчеви цветове са, като теб Ив! :*

      Изтриване
  3. Наистина оранжево и пълно с лятно морско настроение!А комбинацията на пъпеш със сирене трябва да се пробва!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Интересна комбинация е, и някак свежа. Ако си пробвала и диня с пъпеш, значи и това ще ти допадне:)

      Изтриване
  4. Оранжево и зелено пък са моите любими цветове Кате!
    Много красота, много свежест и вкусно, ама много вкусно, защото обожавам пъпеш!
    Къде е това райско кътче?
    Прегръдки Катенце!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти и аз го обичам този цвят - много слънчев и зарежда положително, а пък зеленото релаксира определено! Това е на п-в Халкидики. Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  5. Ох, как обичам пъпеш! Оранжево, оранжево! И двете предложения много ми харесаха. Поздрави и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Кате, вкусно, ароматно и много красиво при теб!Размечтах се за морето!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лятото все натам са ни мечтите....

      Изтриване
  7. Красота и изкушения оранжеви струят от публикацията ти Катенце.
    Много красиво поднесено със страхотни снимки,а за вкуса то се знае ,че е неустоим.
    Силно те прегръщам в този топъл ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Зиче, наистина съвсем леки предложения, със сигурност пробвани от много от вас, но пък реших да направя една оранжева публикация за настроение. Радвам се, че ти допадна! Бонбонени прегръдки от мен:)

      Изтриване
  8. Бонбонче, тази оранжева прелест много ми допадна!
    Поздрави и прохладна седмица!

    ОтговорИзтриване
  9. Току-що си хапнах диня със сиренце, обаче ти ме утрепа с тоя пъпеш със сирене :)) Да пробвам, що пък да не :))

    Хубава седмица, Кате :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами пробвай Инче!:) Ама и ти ми ги поднасяш едни такива много интересни....

      Изтриване
  10. Ех, че е оранжево покрай теб! Сладоледът ти е разкошен! Чудесни комбинации с ароматен пъпеш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дени и при теб днес е много интересно и вкусно!

      Изтриване
  11. Бонбон, прекрасна оранжева серия- едно такова топличко, весело и много лятно. Особено с този сладолед и уханието на пъпеш ( което много обичам, но вкусът ме притеснява;)
    Лека вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хайде, Мъхче чакам и твоята синя серия:):):). Голям смях падна тази сутрин! Приятно изкарване и целувки на Гъбката!

      Изтриване
  12. Прекрасни, леки и в същото време невероятно вкусни предложения, Candy!
    Снимките ти както винаги са просто мечта. Мога да ги гледам дълго и с удоволствие. Въздействието им е вълшебно. Благодаря ти за което! :hugs:

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вени, благодаря ти! Радвам се, че публикациите ми ти харесват! Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  13. прекрасно предложение за лятото в много подходящ летен цвят, продължавайте да постирате интересни неща и да ги споделяте с всички нас тук, в очакване на нови публикации - поздрави и до скоро

    ОтговорИзтриване