вторник, 14 август 2012 г.

Предизвикателство - покажете силикона!


Преди време имаше предизвикателство за книжките и шкафчетата, беше доста забавно!:)
Сега ви предизвиквам : В сезона на дините да покажем силикона:).
Едно предизвикателство - закачка:).
Кой какъвто има:):):)


Сигурна съм, че повечето блогъри имат силикон, кой малко, кой много. При мен положението е средно:
- за мини кексчета, мъфини кръгла
- за мини кексчета, мъфини с дупка
- за голям кекс цвете
- за Коледни кексчета
- за шоколадово моальо и малки кексчета
- за мъфини - квадратни и сърца
- за ледени близалки

И една почерпка за смелчаците:):):)
Това е карамелената торта Кодрит Кадир, която вече съм показвала тук, но направих в силиконова форма.









Ето тук може да видите отговора на Вени към това предизвикателство и да се заредите с много усмивки!:): http://mcneall.blogspot.com/2012/08/blog-post_15.html

Тук може да видите интересните формички на Ilianna: http://iliannas.blogspot.com/2012/08/blog-post_21.html

31 коментара:

  1. Кате ,аз нямам нищо селиконово-всякакъв друг материал ,но не и този .Нещо не ми допада....А толкова красиви фигури излизат от тях...
    Хуба ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе, наистина излизат красиви, но пък в другите форми е по-вкусно, както с Вени коментирахме.

      Изтриване
  2. Du hast ja tolle Silikonformen........und der Kuchen sieht toll aus.
    lG
    martina

    ОтговорИзтриване
  3. Ха ха Катенце и аз си имам силикон :))) И моя като твоя е съсредоточен в инвестиция във формички за кексове и подобни кулинарни приложения :) Някои от мойте се повтарят с твоите ... незнам дали ще откликна на предизвикателсвото само защото нямам нищо с което да впечатля някой, т.е. Беден ми е асортимента:)
    Прегръдка и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еви, не се и съмнявах, че ще си сред имащите:):):)Те и моите не са впечатлителни, ама са силиконови:):):), ох слънцето нещо ме е ударило:):):)Голям смях с този силикон:)

      Изтриване
  4. Кате, аз имам 2 силиконови формички за мъфини миналата година си купих и отделни формички за мъфини. Ползвала съм обаче само едната форма и отделните формички само по веднъж и някак все не ми остава време да пробвам и другата. Ако трябва да съм откровена обаче, предпочитам моите най-стари форми за сладкиши. Имам една стара форма с падащо дъно от BG, която си купих преди около 22-23 години и си я взех и в Австрия с мен. Ами никоя друга, независимо евтина или скъпа форма, не може да я замени. Просто от едно и също тесто, нещата изпечени в нея, са по-добри и по-вкусни, затова и още си я пазя и много внимавам да не и´ се случи нещо. :)))
    Прегръдки, Кате и един прекрасен ден! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вени:):):) ами който няма силикон да покаже естествените форми:):):) Майтапа настрани, но наистина и аз съм на мнение, че в другите форми става по-вкусно, във силиконовите пък е по-лесно за отделяне.

      Изтриване
  5. Ха-хааааааааа!
    много ми хреса заглавието на поста!
    Аз имам две:)))форми едни сърчица и за мъфини, о и за бонбони, и за лед, леле, май имам повече отколкото си мислех:)))
    Страхотна е тортичката, взимам си парченце!
    Целувки Кате*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, и аз така ги бях навряла къде ли не и затова реших да си ги кача тук да знам какво имам:) Може да сме кулинарки, но и ние сме в час с модата:):):)

      Изтриване
  6. Имам и аз няколко, но... не са хич много. Тортта е чудна!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Траянче, то не е нужно да са много. Купон да става:)

      Изтриване
  7. O, Candy, освен хубави кулинарни книжки, имаш и завидно много формички! Страхотна колекция, браво! Моят силикон се изчерпва с точно 1 брой... как ли се е получило така се зачудих самата аз, след като така ни предизвика :)
    Вълшебна ти е арабската тортичка... и мисля че в тази красива форма-цвете великолепно би стоял и един разноцветен желиран сладкиш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честно да ти кажа чудех се какво точно да приготвя в силикона, заради тази публикация, и хич не се сетих за желиран сладкиш. Вече бях правила пана кота и много хубаво стои, единствено за тази арабската се сетих. Но ще пробвам желиран!

      Изтриване
  8. Кате, човек, толкова ме разсмя!Сега да вииииидиииииииииим колко силикончета имам аз:
    -Формички за кексчета, пристрастена съм към тях вече особено като пека солени мъфинчета
    -форми за лед
    -и молдчета
    -килим
    ами това е май.
    А тази крем-карамелена торта ,за която ми разказва една позната, сега разбирам , че е Известната Кодрит Кадир. Мдаааа м ного хубаво ти е станала.
    Благодаря ти за усмивките!!!!1
    Отивам да правя една тортичка.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Бети, показвай силикона:):):) Ще чакам тортичката да покажеш също!

      Изтриване
  9. Е посмях се Кате.И аз си имам силикон признавам си :) :) :) Имам си чудна история с тази карамелена вкусотия и силиконова форма...не можахме да я опитаме даже но затова пък кученцето остана много доволно.Тортичката ти е страхотна Кате вземам си парченце.Хубава вечер ти желая!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче и ти ли?!:):):) Хубав ден и много усмивки!

      Изтриване
  10. О,завидна колекция!Аз имам само за бонбони,но трудно ги вадя.Катя,знаеш ли коя е причината?Нещо бъркам някъде!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче, аз нямам за бонбонки, виж срамота е все пак точно този блог да няма:):):) Танче, не знам защо трудно ги изваждаш, не ми се е случвало досега.

      Изтриване
  11. Аз силикон си нямам, само в устните малко;)))Хахха! Щегувам се, едни формички за мъфини, които не ползвам и останалото е формички за лед;) Но ти си се подплатила здраво, Бонбон;)
    Хайде хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче :):):) да си дойдем на думата:):):)

      Изтриване
  12. еех Кате:))
    сега в сезона на мързела мога да си вдигна блузката :))))
    хаха шегичка !
    аз имам само една за мъфини и не я ползвам,нещо не ме влече !
    а от тортичката си взимам парченце!
    прегръдки сладкишче

    ОтговорИзтриване
  13. Много закачлива тема си подхванала, Кате! Силиконови форми за печене имам 2 - за мъфини и за мадлени + 1 за лед с формата на сърца. Сладкишът е невероятен, май е време да го направя. Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Еви- тези за мадлени различни ли са? Наистина сладкиша е разкош! Представям си при теб как ще е!!!!

      Изтриване
  14. Еее,ама защо се наврях тук посред нощ?
    С този Кодрит кадир направо ме разби,толкова го харесвам,но моите не ядат крем карамел и ще трябва пак сама да си го ям,но повече няма да отлагам,ще направя и аз,твоят е плачевно разкошен!
    Силиконовите формички преди ми бяха любими,имам за мъфини два вида,за блат и за кекс/козунак.Но в тях определено не става такава коричка като в металните форми,мъфините стоят по-бледи,освен това трябва да се вадят моментално,защото овлажняват много бързо.Иначе са благодат,че не залепват,не мажеш с нищо.Аз минах на метални форми и спрей за печене,а сега последно си купих метална форма,във всяко гнездо на която има индивидуална силиконова.

    ОтговорИзтриване
  15. Това е първото предизвикателство, в което се включвам. Снимах си скромната колекция силикони :) http://iliannas.blogspot.com/2012/08/blog-post_21.html

    ОтговорИзтриване
  16. Допадна ми много темата за предизвикателството,но я виждам сега.За съжаление лятото нямам време за блогове,иначе бих се включила с удоволствие.Обожавам силикона,имам огромна колекция от всевъзможни формички и продължавам да я обогатявам,независимо,че рядко ги ползвам,страст са ми.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Включи се! Няма срок за включване, а пък има и доста нови блогове, които са създадени по-късно. Ще се радвам да видя и твоята колекция! Поздрави!

      Изтриване
  17. Ето тук може да видите отговора на Вени към това предизвикателство и да се заредите с много усмивки!:): http://mcneall.blogspot.com/2012/08/blog-post_15.html eeee да ,но аз не можах нищо да прочета http://prntscr.com/a0idbh

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За съжаление, Вени вече не споделя рецептите си в блог, а само в личният си Фейсбук профил:) Поздрави!

      Изтриване