неделя, 12 август 2012 г.

Китайско меню


Понеже предишното китайско меню много ни хареса, та си направихме още едно в този стил. Скоро ще започнем прилично да се храним с клечки :).


Винаги съм се впечатлявала от китайската архитектура и стил! На живо е нещо наистина уникално!



И храната ме впечатлява, и приборите, и съдовете, и декорациите.
Главните участници в днешното меню:)




Chinese dumplings / Китайски кнедли / пелмени /
рецепта


Пилешки крилца в сладко-кисел сос
рецепта


Китайски пъстър ориз
Готов микс, аз само го сварих. Съдържа: черен, ароматен и специален ориз, лиций-плод, стафиди, фурми, небет шекер, зелен и червен боб.


Панирани банани темпура
рецепта


Паниран сладолед темпура
рецепта



22 коментара:

  1. Страхотно меню, Кате, от нищо не отказвам :)) въпреки, че ми беше ден на голямото готвене.
    Може ли без клечки за мен? Дори без крилце ще мина, че си имам подобни китайски пилешки хапки, но на десерта много държа. Т.е. и на двата :))

    Хубава нова седмица да ти бъде!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Десертче за теб, Пепчо! Крилцата ги познаваш много добре:):):) Клечки ще намерим:):):)

      Изтриване
  2. Прекрасно меню Кате.Обожавам китайска храна а крилцата....мога да си представя колко са вкусни.А десертите с голямо удоволствие бих ги опитала.:) :) :)Поздрави и хубава вечер ти желая Кате.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Танче, голяма вкусотия са и се радвам, че ги открих при Пепчо преди време. И десертите са разкош! Поздрави и хубав вторник:)

      Изтриване
  3. Да си оближеш пръстите/клечките/ е всичко, което си приготвила, Кате! Прегръдки с пожелания за прекрасна нова седмица! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :):):) Еви, с тези клечки, голям смях:) Прекрасна да е и твоята седмица!

      Изтриване
  4. Леле, колко вкусно изжлежда, Кате!
    Много обичам китайско, но никога не съм приготвяла!
    Сърдечни поздрави и хубава нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И ние го обожаваме:) Вкусни са рецептите наистина и ако нямаш китайски под ръка:)...

      Изтриване
  5. Кате,твоите менюта винаги са толкова богати и съблазнителни,и предишното беше върха,и сега пак-супер яко му държиш края на това китайско готвене и похапване,браво!
    Много прегръдки от мен! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :) Моите менюта, Роси:). А твоите:)?! Хванах му цаката на китайското:):):), по-лесно е на ресторант и по-китайско, но не винаги ми е под ръка:):):)

      Изтриване
  6. Харесва ми азиатското ти вдъхновение тази седмица :-) Приборите им са наистина красиви и покрай китайските студенти от време на време се сдобивам с купички или чаен сет... много щедри хора, с голямо чувство за респект и благодарност, и... склонност да правят подаръци :-)...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дени, очарована съм от всичките тези клечки, купички малки и големи... Чаен сет ми е мечта:)Благородно ти завиждам:):):).

      Изтриване
  7. Браво Бонбон!
    Страшно си се постарала и ти се е получило много вкусно и хубаво!
    Пожелавам ти успешна нова седмица!
    Прегръдки*)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, наистина се постарах, че чак се поизпотих:):):), ама се получи, вярно!:) Прекрасна да е и твоята седмица!

      Изтриване
  8. Страхотно ,Кате! Ще идвам вече на гости по китайски:)

    ОтговорИзтриване
  9. Aз идвам с клечките :)..имам едни много красиви - подарък от приятел ...ти само сготви отново пилешките крилца - чудесни са ,Кате !
    Хубава нова седмица ,Катюш ! Изпращам ти целувка :*!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Давай клечките, Ив!:) Ще се разберем за менюто:)! Целувка и от мен!

      Изтриване
  10. Esa tempura me encantó es rica la comida china nunca la he preparado me inspiraré en tus recetas,abrazos y abrazos.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Росита, аз също за пръв път приготвям темпура и съм възхитена от резултата! Поздрави и от мен!

      Изтриване
  11. Бонбон,
    и аз ще донеса едни клечки, макар да не умея да боравя с тях. Ти ще ме почерпиш, аз ще ти ги подаря;))
    Чудно меню, а пърата снимка къде я прави?
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче, с удоволствие ще споделя вечерята с теб:), Мъхче, първата снимка е с храната, предполагам, питаш за втората:) - снимката е от китайския квартал в Букурещ. Хубава седмица и на теб!

      Изтриване