четвъртък, 2 август 2012 г.

Слънце, море и ... фрапе

Ееее... и замириса на фрапе:)...
Както през всяка ваканция и екскурзия, като всички вас и аз сега съм събрала доста снимки. Различни, интересни, екзотични, все красиви моменти и сбъднати мечти...
Чудех се откъде да започна:)
Започвам с фрапето, утрините започват с него...
5 прекрасни дни, 5 истински фрапета, 5 различни цвята, 1 Гърция...

Ден 1 - бяло



Ден 2 - оранжево



Ден 3 - пиратско



Ден 4 - зелено


Ден 5 - синьо


Още за АФитос и Касандра има тук.

22 коментара:

  1. Прекрасни снимки ,Кате ! Оранжевия ден ми стана любим :) !
    Целувки !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ив, предположих за оранжевото! :) Прегръдка!

      Изтриване
  2. Кате, показала си големи красоти!
    Всичко морско ми е любимо...ха,ха...нали съм си риба:):)
    Прегръдка с благодарност!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да ти кажа и аз си ги харесвам снимките:):):), пък то наистина на морето каквото и да снимаш все си е готино:)

      Изтриване
  3. Страхотни снимки и компазиции,Кате,супер идейно си ги съчетала,и толкова преобладаващо синьо,много ми хареса публикацията ти!Най-хубавото е,че си сбъднала още една мечта и си отворила място за следваща!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, благодаря! Наистина е хубаво мечтите да се сбъдват... Голяма прегръдка и от мен!

      Изтриване
  4. Бонбон,
    пак ми се доходи от твоите снимки;)
    Фрапето е номер 1:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :):):)Мъхче, радвам се, че съм събудила подобни желания у теб!:):):)Пожелавам следващия път най-вече да си изкарате супер!

      Изтриване
  5. Охо, кой като мен обича фрапе:) Сега са пуснали и от машина с много лед и му викат фрапечино:) Чудесни снимки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, не знаех за фрапечиното, ще го търся!

      Изтриване
  6. Къде без мен ....и аз обичаам фрапеееее.....

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Живе, че къде без теб точно пък с фрапето! Радвам се, че се присъедини!

      Изтриване
  7. Катеее прекрасни снимки идеално съчетание.И фрапе ми се припи еххх слънце моренце и фрапе чудно:) :) :)
    Благодаря за разходката,която си направих.Поздрави Кате и прекрасен слънчев уикенд ти желая.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми се пие Танче:). Добре, че са снимките да ни връщат отново и отново...

      Изтриване
  8. Много примамливо си го сервирала фрапето, Кате :))
    Искам и аз там, край моренцето... Нямам претенции за цвета.
    Прегръдки :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ели, заповядай на фрапенце! И аз нямах претенции за цвета, важно е мястото:) Прегръдки и от мен!

      Изтриване
  9. Прекрасни снимки, Кате! Романтични и каращи ни да мечтаем. А аз като заклеата любителка на кафето не мога да се наситя ,да ги гледам, като не бих отказала и да се окажа поне на една от тях и в действителност с чаша Café frappé в ръка, ммм... Ех пак се размечтах... :)))

    Прегръдки, Кате и пожелание за една незабравима петъчна нощ и изпълни с много положителни емоции почивни дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вени, радвам се, че се отби за фрапенцето и също, че са ти харесали снимките! Прекрасна нова седмица!

      Изтриване
  10. Добро начало с фрапетата! Пиратският цвят ми е любим :-) Ше чакам и следващата порция колажи :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дени, след плажа - морето и после разходката... Дано ти допаднат и те!

      Изтриване
  11. Много красиви снимки! Ах море, море.... :)

    ОтговорИзтриване