вторник, 2 октомври 2012 г.

Един щастлив ден с Руми Пулчева


Още преди две седмици обещах да ви разкажа за повода това съкровище да е на трапезата ни!:

По повод Pay it forward, успяхме да се срещнем с Руми - тя е една от първите ми дружки в кулинарията, още от времето преди да създам блога. Открихме се във ФБ и много си допаднахме.
Въпреки, че от много време имахме желание да се срещнем ангажиментите ни все отлагаха, до този ден!!!

Руми ми беше подготвила страхотна изненада, част от която е това Молдовско шампанско! Искам да разкажа за срещата, че и двете така се зарадвахме, че едва смогвахме да говорим нещо по-различно от: "леле, как се радвам, не мога да повярвам", а имаше толкова много за разказване... Общо взето от емоции си бях глътнала граматиката:)

А Руми - тя е невероятен Човек, толкова щастие има около нея, че след това целият ми ден беше щастлив. И всеки път, когато се сетя за срещата се усмихвам:).
Руми, Огромно благодаря за жеста, за страхотните подаръци и за приятелството!
Тези приятелства, създадени благодарение на общи интереси, хобита или както и да се наричат са много истински!



Сега да споделя за подаръка!
Шампанското беше скъп гост на нашата празнична трапеза!



Сладкото, това вкусно  сладко хапнахме в компанията на тези сирена:



А тези весели поставки за салфетки, които ме чакаха търпеливо от няколко месеца при Руми:):):) вече са си при мен и ми създават невероятно настроение!



Много съм щастлива, че благодарение на кулинарните ни интереси и увлечения успяваме да се запознаем с прекрасни хора! Винаги съм го казвала и ще продължа, колкото и еднотипно да звучи! Наистина е прекрасно!

10 коментара:

  1. Кате, чак се развалнувах като прочетох за вашата среща.Емоцията все още не е отминала...усеща се от публикацията.Прекрасни подаръци!
    Желая ти още такива срещи и приятни моменти!

    ОтговорИзтриване
  2. Мила Кате, много вълнуваща е била срещата. Четейки публикацията ти и аз се усмихвах и усетих щастието, което сте изпитали и изживели. Наистина тези запознанства носят много положителни емоции и радост, носят също незабравими вълнения и преживявания. Тези срещи остават дълбока следа у нас и споменът за тях ни кара да се усмихваме и отново да изживяваме щастието от приятните мигове, които сме прекарали реално с нашите иначе виртуални приятели.
    Подаръците ти са прекрасни. А поставките за салфетките много ме развеселиха, чудесни са. :)

    Прегръдки и един прекрасен ден от мен, Кате!

    ОтговорИзтриване
  3. Кате, всички неща на трапезата са страхотни!
    Много е хубаво, че са били споделени в приятна компания.
    Овчиците са невероятни сладури :))
    Прегръдки и пожелания за още много приятни срещи!

    ОтговорИзтриване
  4. Кате, много емоционален и положителен пост, определено успяваш да развълнуваш и нас, тези, които те четем! Много е хубаво да се създават нови приятелства, особено, когато се случват така спонтанно и истински! Прегръдки и хубава вечер! Подаръците са разкошни! :)))

    ОтговорИзтриване
  5. Положителни емоции са ви завладели и двечките-това наистина е неповторимо изживяване.Радвам се заедно с вас и ви пожелавам още много срещи!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  6. Малееее Катенце!!! Много ти благодаря за този пост :) Четох и се сещах как се чакахме на ъгъла на Витошка и Патриарха до Глобул :) хахаха при това и двете бяхме от другата страна на булеварда. Помня как като се видяхме шумно се прекъсвахме и се смяхме от щастие че вече се виждаме лично. Хората с учудване ни гледаха как се смеем, как се запознаваме на живо и как се снимаме :) Много съм щастлива че те познавам лично и имам обещание от теб, че ще се видим пак като имаш време :) Благодаря ти за хубавите думи и просто защото те има !!!
    Пожелавам ти да бъдеш щастлива от всичко, което правиш и да ни радваш със сладките си усмивки!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Кате,
    била е от онези хубави срещи, които човек не иска да свършват.
    Първа среща на "Аптека", втората къде ще е?;)))

    ОтговорИзтриване
  8. Браво,браво,много хубави емоции и за двете.Хубави са тези запознанства на сродни души!

    ОтговорИзтриване
  9. Ехеее, Коледа май при теб е дошла по-рано :))
    Чудесни подаръци, както и това, че откриваш приятни за теб хора :)

    Важното е, човек да има интереси, които да му доставят удоволствие.

    Хубава вечер, Кат :)

    ОтговорИзтриване
  10. Невероятни сте, всички! Много мило ми стана от вашите коментари. Прегръщам ви!

    ОтговорИзтриване