четвъртък, 10 януари 2013 г.

Kikkoman: Свински пържоли Якитори


Приготвени по този начин котлетите са сочни, крехки и много вкусни. За пръв път опитвам тази марината върху свинско за скара и определено вече съм й фен!
Откъде дойде идеята: това е марината за месо и единственото, което направих в тази рецепта е да заместя често използваната от мен марината с Якитори и соев сос Кикоман.




Продукти, относително количество:
6 бр. свински котлети, леко начукани
2 с.л. Якитори Кикоман
1/2 с.л. соев сос Кикоман
черен пипер



Приготвяне:
Поръсете котлетите с черен пипер и ги разтъркайте с ръце.
Сложете ги в съд, добавете соевият сос и Якитори и разбъркайте добре с ръка. Покрийте с фолио за свежо съхранение и приберете в хладилник поне за 2 часа. Аз ги оставих за 12.
Изпечете на предварително загрята скара и от двете страни.

14 коментара:

  1. Еййй, още от сутринта ни подпука с тази вкусотия. Нещо те е ударило на азиатска нотка в кухнята и това ми допада доста :)

    Усмихнат ден, Кате :)

    ОтговорИзтриване
  2. Кате, отново вкусно изкушение! Добре си се подготвила, докато си почиваш. Все неустоими предложения от теб, нямаш милост! :))
    Прегръдки и хубаво да си "заредиш батерийките"! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Вкусно предложение Катенце.Обожавам така приготвени пържолки.С салатка и печени кестени.Огладнях :) :) :)
    Весела ваканция Катенце!

    ОтговорИзтриване
  4. Поредната вкусотия! Предизвикателно изглеждат и не е за гладни стомаси! :)))
    Прегръдки и успешен ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Свински пържолки на скара кой не обича! Определено с такава марината ще са много сочни, Кате, опитвала съм, но без Якитори сос. Той е още новост за мен, но скоро гледах по Фиеста майстор Йен, който маринова свинско контра филе със соев сос и Якитори, плюс някакви семена и после остави да се суши за 72 часа, преди да пече. Никак не беше сухо филето, та вярвам колко са били сочни твоите пържолки след само 12 часа отлежаване в маринатата. То се и вижда, де! Мноого апетитни!!! :)
    Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Това е много вкусно. Определо и аз съм фен на соса Якитори.

    ОтговорИзтриване
  7. Добре върви поредицата на Кикоман,Кате!
    Най-много ме съблазни агнешкото,превъзходен тен!
    Прегръдка и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Катенце ще ме зарибиш и мен с този Кикоман.
    Паржолките ти са невероятни ....
    Целувам те!

    ОтговорИзтриване
  9. Хм каква вкусна паржолка, разкош Кате!
    Прегръдки :)

    ОтговорИзтриване
  10. Luce muy rico es una delicia al paladar quiero un trozo grande ,abrazos y abrazos.

    ОтговорИзтриване
  11. Абе ти нямаше ли в блоговаканция да си Кате???:)
    Ти на това ваканция ли му казваш???
    Вкусотия след вкусотия :)
    Топла прегръдка мила:)

    ОтговорИзтриване
  12. ей това си е моята порцияяяя
    никой да не пипа!!!!!
    страхотни са Кате!
    Прегръдки мила

    ОтговорИзтриване
  13. Неустоимо апетитни и сочни са, Candy! Поздрави и хубав неделен ден!

    ОтговорИзтриване