четвъртък, 31 януари 2013 г.

Проект: Kikkoman

Този проект е предизвикателство да сготвя различни ястия с продукти Кикоман, които разбира се да са до голяма степен измислени от мен. Казвам "до голяма степен", тъй като във всяко ново измислено ястие по принцип се откриват елементи от някаква класическа или друга рецепта. По тази причина ще пиша откъде е идеята, но в никакъв случай няма да е копирана!

Включвам 7 рецепти, в които представям:
- различни основни продукти
- различни термични обработки
- различни ястия по степен на сложност

В блога си съм публикувала и други рецепти с продукти на Кикоман и ще продължа да го правя, но тези събрах в проект.

             
       Телешко филе с гъбен сос        Агнешко Якитори           Свински джолан Якитори

          
               Омлет със соев сос          Свински пържоли Якитори            Скариди Якитори


  
                Териаки салата           

2 коментара:

  1. Всички ми харесват, Кате! Но ще ми е интересно какво още ще добавиш :)
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Ехеее аз се лепнах за баничката ти Катенце а то в този пост страхотни вкусотии.
    Поздрави за чудесните рецепти Катенце.

    ОтговорИзтриване