четвъртък, 25 април 2013 г.

Картофено пюре с прясно козе сирене


Днес ще ви покажа една много интересна идея как да си направите пюре само с картофи и прясно козе сирене на Жоси. Вкусът е удивителен.

Реших да импровизирам, като замених прясното мляко и сиренето с прясно козе сирене. Лесно и вкусно.


Продукти:
Аз използвах 2 много големи картофа и затова не мога да ви дам точно количество на продуктите, но така или иначе пюретата се правят по вкус и желаната консистенция.

около 1/2 кг картофи
1-2 кофички прясно козе сирене на Жоси
черен пипер



Приготвяне:
Увийте всеки картоф в алуминиево фолио и ги поставете в тавата на фурната. Изпечете ги на 190-200 градуса до готовност на картофите / докато омекнат/.
Извадете ги и внимавайте да не се изгорите!, разрежете картофите на две по дължина и ги издълбайте с лъжица. Пасирайте вътрешността на картофите заедно с прясното козе сирене. Аз не съм добавяла сол, но ако желаете може да добавите. Добавете черен пипер и поднесете.
*Може да поднесете пюрето в "купички" от издълбаните картофи.



14 коментара:

  1. Бонбонче, това "Жоси" още не съм го ползвала!
    Предполагам, че пюрето е чудесно!
    Поздрави и слънчев ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате, това сирене не съм го ползвала още, защото не съм го виждала, но опаковката удивително прилича на едно френско, което беше с опаковка, прилична на пирамидка, и което изчезна от пазара.А то е много вкусно. Непременно ще го опитам, когато успея да си купя.

    ОтговорИзтриване
  3. Аха любимо ни е това пюре, децата ми много обичат картофено пюре, а ние използваме основно козе сирене, е сега по трудно си го набавят тук в Прага :)
    Прекрасен ден Кате!

    ОтговорИзтриване
  4. Изглежда толкова гладко и пухкаво! Веднага си помислих колко добре ще ми стои в чинийката на обед. ツ
    Усмивки и слънчеви поздрави от мен, Кате! ツ

    ОтговорИзтриване
  5. Кате, отлична рецепта! Със сиренце пюрето става разкошно, само дето още не съм го правила именно с това на Жоси, а и до сега винаги с варени картофи. Непременно ще опитам следващият път по твоята рецепта! Благодаря ти, мила!
    Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Изглежда страхотно, много, много апетитно. =)
    А това сиренце къде ли не го виждам из блоговете. Сигурно е нов продукт или аз съм назад с материала...
    Хубав и усмихнат ден, Кате!

    ОтговорИзтриване
  7. Кате, много хубава идея, а с картофите изглежда апетитно и ефектно.
    Харесах и цветните ти ананасови мъфини, и още...
    Благодаря за споделените рецепти,
    сърдечни поздрави и хубава пролетна вечер, Диана

    ОтговорИзтриване
  8. Не съм пробвала картофено пюре със сирене, а предложението ти е много примамливо!
    Ще пробвам!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  9. Добро утро на всички:)! Пюренцето,наистина е вкусно, особено, за тези, които обичат пюрето със сирене. Хубавото е, че тук сиренето и млякото се заменят само с един продукт. Това ново сирене на Жоси има консистенция на крема сирене, но си е козе - с аромат и вкус. Наистина хубав продукт, и ми направи впечатление, че може да се хапва и директно от кофичката, без да се овкусява. Прекрасен ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  10. Невероятна нежна текстура и добавката на козе сирене ме очароваха. Прегръдки с пожелания за прекрасен уикенд, Кате! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Se ve irresistible y su textura suave este plato es un éxito en casa con queso fresco lo probaré con queso de cabra,abrazos y abrazos.

    ОтговорИзтриване
  12. Много апетитно изглежда, а със сигурност и вкусно! :)
    Весели и светли празници! :)

    ОтговорИзтриване