Страници

В Ерата на Динозаврите


Обичам да надничам в минали епохи, ако и вие обичате- хайде с мен:), обещавам да ви нагостя вкусно!
Все още не съм посетила Дорково, нито пък Португалия, нито пък Бедрок сити, Аризона, но ще ви покажа едно много готино местенце, лесно достъпно и съм убедена, че ако сте минавали в тази посока със сигурност сте го забелязали.
Не знам чия е идеята за тези красоти, но поздравявам Човека и му пожелавам още много Бедрок нещица, за да ни радват и нас! Наистина оригинално и интересно!

Гледали сте Флинстоун, нали?! Знаете как се управлява тази кола? Ами тогава скачайте и да палим петите:)


Мястото всъщност е  бензиностанция "Родина" в Луковит и района около Карлуково. Хубаво е, че на бензиностанцията освен да заредите гориво, може да хапнете вкусно, а децата могат да се забавляват на една много интересна детска площадка.
А тези симпатяги мисля, че всички ги познават!:)




Откакто видях тази къщичка на снимка във Фейсбук, категорично реших, че трябва да я видя отблизо. Ето я и нея в цялата й прелест!!! Красива, оригинална, интересна...





Сега ви обещах, да ви нагостя и понеже тези ребърца много се връзват на разходката, е, не са динозавърски, но пък ви ги поднасям с чаша студена бира:


Ребърца с Якитори марината

Рецептата е променен вариант на рецептата за ребърца, която съм показвала тук.
Продукти:
1/2 кг пресни свински гърди с кокал

за маринатата:
5 с. л. кетчуп
3 с. л. марината Якитори Кикоман
чили или табаско
черен пипер
сол
зехтин
сух риган
1 с. л. мед


Приготвяне:
Разбъркайте продуктите за маринатата в купа. Нарежете ребърцата и ги сложете в купата. Разбъркайте добре. Покрийте ги с фолио за свежо съхранение и оставете в хладилник да престоят за 1 нощ/ 12ч./. Извадете ги от маринатата, но не отстранявайте това, което е по тях.
Намажете тава със зехтин и подредете ребърцата в нея. Изпечете ги на 190 градуса, без алуминиево фолио.

Ами това за днес, дано съм ви усмихнала:). Прекрасен ден от мен!

25 коментара:

  1. Кате, както винаги и тази разходка ми подейства добре, зареди ме с настроение и оптимизъм още сутринта, за което отново имаш моите благодарности, мила! Чудесни снимки, а къщичката е невероятна, толкова уютна! Гледам я вече 2-3 пъти и се сещам, че нашата селска къща след време ще придобие може би подобен изглед - целият първи етаж е каменен, но нагоре си иска сериозна реконструкция. Нова мода се заражда в днешно време - за "био-мнинималистично строителство", ако мога така да го нарека, и все повече хора предпочитат сами да изграждат домовете си. Ако се интересуваш от подобна тема, мога да ти препоръчам един чудесен BG блог.
    Поздрави сърдечни и усмихнат ден ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ирма, ще се радвам да споделиш блога, пусни линк, тук, за да може и други да го разгледат! Благодаря ти, хубава нова седмица!

      Изтриване
  2. Усмихна ме и още как, Кате!
    Много интересна отбивка направи този път с разходката. Количка имаме и тук ние една такава, но къщичката и скулптурите са уникални!
    Поздрави сърдечни и хубав ден да ти е!

    ОтговорИзтриване
  3. Ole,ne znaeh 4e i v Bulgaria ima takova 4udo! Istinska prelest!

    ОтговорИзтриване
  4. Ех, Кате, та не ги показа тези снимки по-рано :)) Миналата седмица минах през Луковит, но транзит. За първи път чувам за тези къщички, а снимката със скалите като фон, е страхотна! Ребърца също не отказвам, особено след такава разходка :) Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Ох…като в приказка :)Много красиво местенце си ни показала Кате!
    И от ребърцата ще си направя…вече си купих от това сосче Якитори Кикоман :))
    Поздрав с прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  6. Кате, чудесна разходка, която бъди сигурна ме усмихна. А за ребърцата ще кажа само- обожавам ги и твоите са голяма вкусотия. Слънчев ден!

    ОтговорИзтриване
  7. Кате,благодаря ,че сподели с нас тези забавни твои открития,статуите са невероятно сполучливи,къщичката също.
    Якатори марината съм си купила и я харесвам,великолепна идея са тези ребърца с мед!
    Прегръдка и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  8. Обичам да пътувам с теб, Кате -
    не го пиша за първи път :) !
    Чудесно успяваш да покажеш, разкажеш и ... "нагостиш" за финал.
    Благодаря за удоволствието,
    поздрави, хубав и усмихнат ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  9. Усмихна ме и още как :) ...още сутринта видях , че си се запиляла в ерата на динозаврите , ама сега чак опрях до блога ти да видя дали си се завърнала :) !
    То в такива красива къща да попаднеш пък и с чудно печени ребърца ,май ще си пожелаеш да останеш там на спокойствие и силна храна :) !
    Кате поздравявам те за чудесно изпечените ребърца , (аз все ги препичам) , а твоите хем опечени ,хем сочни :) ! Браво !
    Целувки ,мила ! Хубав следобед !

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотно Бонбонче, много хубава идея наистина! Поздравления за създателя на тези неща :) Ребърца не обичам, нали не съм месар, но пък твоите са много красиви!
    Прегръдки и усмивки от мен :)

    ОтговорИзтриване
  11. Ха, застреля ме с тази бензиностанция. Минавам през Луковит 2-3 пъти в годината, така че това инфо ми е много добре дошло - малкият ще бъде впечатлен :)
    А и ребърцата са чудесни, аз обичам да глозгам :))

    Много усмивки, Катюшке :)

    ОтговорИзтриване
  12. Направо се пренесох при Флинстоун и така вкусно си хапнах от тези ребърца... Не ми се тръгва!
    Браво, Кате, много хубаво! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  13. Катенце все едно бях във приказният свят от прословутото филмче. Невероятно е направено и много ми хареса идеята.
    Браво на такива хора които правят такива красиви неща.
    А ребърцата ти оххх ребърцата ти са неустоими мила.
    Прегръдки и усмихната вечер!

    ОтговорИзтриване
  14. Колко хубаво са направили къщичката и са превъплатили филмчето! Страхотна, разходка Кате, както винаги :-) и хапване за шампиони!

    ОтговорИзтриване
  15. Много забавна и красива бензиностанция, а ребърцата са мнооооого апетитни!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  16. prekrasno,osobeno kıştete e neveroyatna...a rebırtsata sa ...lokum ....

    ОтговорИзтриване
  17. Кате, чувала съм за това място, но никога не съм ходила.
    Благодаря ти за виртуалната разходка!

    ОтговорИзтриване
  18. º° ❤♫°
    Olá!

    Belo parque, um retorno à infância e aos desenhos animados.
    Bom fim de semana!

    °º♡♡♫
    °º♡ Beijinhos do Brasil
    º° ♡ ❤♫° ·

    ОтговорИзтриване
  19. Униклно местенце,Кате!
    даже и не съм чувала за него (срам)
    толкова е автентично и забвно!
    благодаря ти мила!
    целувки и хубавнеделя

    ОтговорИзтриване
  20. Весела стана разходката:), ама то с чудна компания няма как да е :)! Страхотни сте, желая ви прерасна нова седмица, изпълнена с усмивки, забавления и вкусоитийки! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  21. Уникална си, Катя!Как ги откриваш тези прелестни местенца!Чудесна разходка, къщичката е изумителна!А за ребърцата нямам думи, те са ми страст!Поздрави и благодаря!

    ОтговорИзтриване
  22. Пак интересно местенце :)
    Благодаря за разходката, Кате!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  23. а тази каменна къща частен имот ли е, или е къща за гости? Благодаря предварително :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, не приличаше на къща за гости, но сега не знам как е. ;)

      Изтриване