Страници

Пастет от карфиол


На тази интересна рецепта попаднах тук: gourmandine.ro. Много вкусно и същевременно бързо и лесно.
Аз го направих с готова майонеза "Краси".

Продукти:
1/2 глава карфиол
2 скилидки чесън
1/2 - 1 кутия майонеза Краси
2-3 с.л. заквасена сметана
черен пипер
сол
магданоз

* Продуктите са ориентировъчни, може да ги променяте според желаната консистенция.


Приготвяне:
Накъсайте карфиола на розички и го сварете по възможност в тенджера, с варене без вода, или на пара. Ако нямате такава тенджера, след варенето отцедете карфиола много добре.
Аз сварих цялата глава карфиол, като половината панирах по тази рецепта, а от другата половина направих пастет.
С вилица пасирайте карфиола, като е хубаво да има частички, но ако желаете и до гладкост.
Добавете останалите продукти и хубаво разбъркайте.
Може да поднесете като разядка или хапки.


4 коментара:

  1. Кате, много ми хареса идеята и задължително ще я пробвам. Уникална си. Честит празник и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Обичам карфиол и го приготвям по много начини, но на пастет не съм. Благодаря ти, че сподели!

    ОтговорИзтриване
  3. Вкъщи карфиолът не може да изчака каквато и било термична обработка. Много ми харесаха и двете ти предложения. Прекрасни Великденски празници ти пожелавам! ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Много интересни идеи, никога не ми е хрумвало да правя пастет от карфиол, но непременно ще пробвам. Поздравления и за двете рецепти и весело посрещане на празниците!

    ОтговорИзтриване