Страници

Карнавал


В събота градът на хумора се изпълни с музика, цвят и веселба. Рачо Ковача бе облечен празнично, а в реката плуваха разноцветни камъни и дори чайка отнякъде долетя, а на брега на Янтра красива гондола бе хвърлила котва...





Всяка година през м. май в Габрово се провежда Карнавал, който протича няколко дни с различни мероприятия, а на финал се провежда карнавално шествие.
Тази година пред нас дефилираха естрадни, рок и поп фолк певци, политици, спортисти, приказни герои, актьори, не се учудвайте, защото темата на тазгодишният карнавал беше "Двойници".
В шествието имаше и кукери, мажоретки, оркестри, парад на ретро автомобили и мотоциклети.
Участваха деца от детски градини, училища, центрове и др.
И тази година котката остана без опашка:), а мотото на фестивала "Шоуто трябва да продължи", доказва, че въпреки кризата и трудностите хората трябва да се забавляват.
С пожелания за много усмивки и настроение през новата седмица споделям снимките от карнавала. И.. "всяка прилика с действителни лица и събития е случайна или не":)
























16 коментара:

  1. Кати, благодаря, че сподели карнавала в Габрово, на който толкова отдавна не съм се наслаждавала, прекрасен празник!

    ОтговорИзтриване
  2. А аз не знаех дори за този карнавал. Каква пъстрота и веселие само, много е красиво. Благодаря, Кате, че сподели и ни разходи отново.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубаво, Кате. Не съм присъствала на карнавала, но с удоволствоие разгледах снимките ти :)

    ОтговорИзтриване
  4. Никога не съм го посещавала, но ти с твоите снимки ме пренесе там, за което ти благодаря. Слънчев и пъстър ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Защо не се обявявят тези карнавали или и аз не съм разбрала за тях?Направо е красота-много ми хареса всичко,което си доловила ,Кате...

    ОтговорИзтриване
  6. Ехааа, какви страхотни кадри! Много цветно, с настроение и усмихващо! Знам, че като вляза при теб, винаги ще прочета и видя нещо интересно. Поздрави, Кате!

    ОтговорИзтриване
  7. Била съм на карнавал там. Наистина е страхотно!

    ОтговорИзтриване
  8. Чудесно настроение създаваш Кате с тези снимки :)
    Благодаря ти!
    С пожелание за усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
  9. Бонбон, както винаги в центъра на най-интересните събития! Завиждам ти благородно!
    Къде тръгваш след това, че ми е интересно;)?
    Чудно си пресъздала атмосферата!
    Голяма прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
  10. Кате, хайде издай тайната как го правиш :)) - ти си навсякъде!
    Много пъстър и весел Карнавал - благодаря ти, че ме разходи по улиците на Габрово!

    ОтговорИзтриване
  11. И аз за пръв път го посетих и много ми хареса. Наистина си е голям карнавал. Мъхче, аз съм таен агент:) Снежи, тайната ще ти я споделя на кафе:), на всички ви благодаря за красивите коментари, които оставяте винаги в блога. Аз също обожавам да надничам при вас и да се зареждам положително!

    ОтговорИзтриване
  12. ехеее !!!Невероятно!
    Кате,благодаря ти за разходките, с които ме радваш !
    целувки

    ОтговорИзтриване
  13. Леле! Свят ми се изви! Истински карнавал!

    ОтговорИзтриване
  14. Прекрасно е,че хората се организират и участват в подобни веселия и ти благодаря,Кате,че направи и нас съпричастни!

    ОтговорИзтриване