сряда, 10 юли 2013 г.

От градината - в буркана:) с най-сладкият помощник - Др. Йоткер


За моите симпатии към Др. Йоткер и продуктите съм писала много пъти. Този път ме изненада с един много интересен подарък - продукти за зимнина + разни сладки изкушения, с които да се подслаждам, докато я приготвям:).
Сигурна съм, че приготвянето на зимнина тази година ще е истинско удоволствие.
Още от миналата година, след като показахте във вашите блогове вкусните си чудеса в буркани, приготвени с продукти на Др Йоткер, реших, че тази година обезателно ще ги пробвам.



И ето, изненадата е пред мен. И докато аз кроях планове какво точно ще приготвя и откъде да започна:), моите момчета вече ми сочеха плика на крем "Оле" и казаха - само 3 минути:). Разбира се, че го направих веднага, но проблемът беше, че като реших да снимам, Дребосъчето се ядоса, че не му давам купичката с крема и каза: "Ама, че работа!", ядосан, сърдит и стиснал купичката си, а на снимката се виждат сладките му ръчички:).


И така при нас е весело, затова за да ви стане весело и на вас ви поднасям друга купичка:) с крем и очаквайте още забавни истории от нашата Бонбонена кухня.

Благодарим, Др. Йоткер!


16 коментара:

  1. Еха, каква изненада :) Честита ти награда, Катенце! Надявам се скоро да покажеш и причината :)Сега в кадър ще се покажат и моите ръчички за другата купичка :) Поздрави и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Катенце, да ти е честита наградата! Ама така е, толкова награди получаваш и напълно заслужени. Кой би устоял на твоите вкусотии...
    Да са ви вкусни всички моменти в кухнята и не само!
    Поздрави! :))))

    ОтговорИзтриване
  3. хЕХЕ, Кате и при мен подобни има :)
    И аз съм си признавала, че продуктите на Доктора са помощници, а за сладката вече с години само с оня оранжевия гелфикс работя :)
    Честита сряда на теб :) А кремче ще правя довечера аз :)

    ОтговорИзтриване
  4. Честита награда! Толкова са сладки тези малки ръчичики, които държат купата с кремче - сетих се аз като детенце как бързах и не исках да изчаквам крема на баба ми да изстине. :) Благодаря ти за усмивката, с която си започвам деня. Надявам се и твоя е прекрасен и много усмихнат! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления, Кате
    Страхотни помощници ще си имаш -
    очаквам още много вкусотии в буркани и не само...
    А малките ръчички са умиляващо нетърпеливи и заслужават още много купички с кремче:)
    Лесни, вкусни и усмихнати кулинарни творения!

    ОтговорИзтриване
  6. Честита наградка! Не дразни помощниците:)

    ОтговорИзтриване
  7. Честита колекция,Кате!Йоткер и у нас се ползва често,особено Олето.
    Грабвам чашка кремче и отивам да чета за едно чудно местенце :) !

    ОтговорИзтриване
  8. Добро напомняне,Кате! Синът ми ще се зарадва на 3-минутното кремче и прибирайки се ще намина покрай магазина. Единствено не съм прибягвала до гелфиксовете и зимнините още ги правя по начина на мама и баба.

    ОтговорИзтриване
  9. А, Кате и ние започнахме точно с това кремче!
    И аз харесвам продуктите на Йоткер, дори и тези, които не се намират, за съжаление на българския пазар.

    ОтговорИзтриване
  10. 3-минутното кремче е чест спътник на вечерите ни, когато ламтим за нещо сладко. А сега чакам да видя как ще оползотвориш подаръците, Бонбон! Да са ти честити!

    ОтговорИзтриване
  11. Temos esses produtos por aqui e são excelentes :0)
    Beijos Márcia (Rio de Janeiro - Brasil)

    http://decolherpracolher.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  12. Кате, честити да са ти подаръците! Да ви е сладко кремчето и да видим и ние какви ще ги свършиш с гел-фиксовете! Хубав четвъртък!

    ОтговорИзтриване
  13. Честити подаръци! И ползотворно използване!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  14. Muy exquisita me encanta esta crema suave,saludos y abrazos.

    ОтговорИзтриване
  15. Ооо, и аз съм фен на д-p, Йоткp, а кpем Оле ни е фавоpит - невеpоятна вкусотия! Честити подаpъци, Кате, с удоволствие да си ги използваш всичките!

    ОтговорИзтриване
  16. Ххаха, то това да е проблемът - даже трябваше да ги снимаш по-добре детето с крема :))
    Честити подаръци, Бончо :)

    ОтговорИзтриване