понеделник, 29 юли 2013 г.

Споделено вдъхновение - с Даниела Лачева


Ето ме и мен:), след кратка ваканция съм на хоризонта. Събрах доста емоции и ще ги споделям занапред, но сега искам да започна седмицата с нещо много вдъхновяващо и специално и ви пожелавам новата седмица да е прекрасна!

Преди дни получих много мило писмо от Даниела Лачева, която сподели, че вдъхновена от моят и вашите блогове е приготвила трапезата за скъп семеен празник.
Останах очарована от толкова красота, невероятните ястия, масата и всички изкушения, подредба и желание, с което Даниела е приготвила всичко, споделяйки, че всичко това е направила с помощта на свои близки сестра й, кръстницата и приятелки, с идеите от кулинарни майсторки в интернет пространството.. Толкова е изпипано всичко, знам колко много труд се изисква за това.

Помолих я за разрешение да споделя всичко това с вас, защото за мен това е голямо вдъхновение, и съм сигурна, че ще е в помощ на много хора, на които им предстоят празници.
Наистина съм силно впечатлена, просто всяко нещо е приготвено с толкова любов, вложени са душа и сърце и атмосферата е много уютна и прекрасна.
Мила, Даниела, благодаря, че сподели празника си с мен и приятелите на блога и искам да ти кажа, че сега ние сме вдъхновени от това, което виждаме!!!
Пожелавам ви все такива прелестни празници и да сте много щастливи!!! На абитуриентката - успех в живота!




Бисквитките по рецепта от блога: Бисквити за абитуриенти


Шарените бисквитки са от леля й.











Лилавите цветенца са специален подарък от кръстницата на Изабела






Още веднъж, комплименти за всичко и бонбонени целувки за тази малка сладуранка!:)На абитуриентката от сърце пожелавам успешен старт в живота, смели желания и сбъднати мечти, здраве, щастие и любов!


8 коментара:

  1. Да е жива и здрава момичето на Даниелка!Да покорява върхове и да радва се бе си и близките си хора!А ,що се отнася за теб Катееееееее-да ти си едно прекрасно вдъхновение:)!Прегръдки и много ми липсваше:)))))

    ОтговорИзтриване
  2. kakto vinagi namiraş prekrasni neşta mila,dori i samo snimçisi da sa.........

    ОтговорИзтриване
  3. Хубавите неща трябва да се е поощряват и аз се радвам, че сподели това с нас, Кате! Страхотно са се справили Даниела и всичките й помощници. И колкото богата и пъстра е трапезата, толкова богат на емоции и пъстър с изживявания да е животът на абитуриентката!
    Поздрави за всички! :)

    ОтговорИзтриване
  4. Поздравления и от мен -
    за Даниела, абитуриентката, малката чаровница и богатата празнична трапеза,
    и на теб, за споделената идея и емоции...
    Пожелания за още радостни и празнични поводи, успехи и вдъхновение,
    сбъднати мечти и много, много щастие за всички ви!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотна трапеза! Много късмет на абитуриентката и близките й!

    ОтговорИзтриване
  6. Поздравления за Даниела и скъпото й и задружно семейство!
    Много мило от нейна страна да сподели вдъхновението си и да те зарадва!
    Много прекрасни поводи й пожелавам за напред, здраве и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  7. Страхотна трапеза,браво на дамата за старанието,прозира във всичко приготвено!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви за прекрасните отзиви и коментари, те винаги вдъхновяват!

    ОтговорИзтриване