сряда, 9 октомври 2013 г.

Палачинки с палмово масло и сладко от малини


Няма да давам уроци за правене на палачинки, ще ви кажа какви ги свърших за не повече от час и то с подръчни материали:)).
В магазина видях пресни малинки и се сетих за Мъхчето и нейната малинова градина:). Направо ги видях като чудно, чудно бурканче със сладко, придружаващо вкусна закуска от палачинки.
Палачинките са ясни, всеки си има рецепта, моята също е в блога, но тук внесох малки промени, като намазах всяка готова палачинка, докато е гореща с палмово масло.
Сладкото, което направих стана готово за около 5 минути, с помощта на Др. Йоткер.
Тъй като количеството на малините ми е 125 гр., разбърках много добре Гелфикса на Др. Йоткер 1:1 и преброих колко лъжички съдържа:). Така прецених, че на моите малинки ще им е необходима 1 непълна ч.л. фикс. Не претендирам, че това е точният начин, но при мен се получи добре. Иначе ако правите сладко за зимнина, за 1 кг малини използвайте цялото пакетче, както е по указания.



Продукти, за едно бурканче:
125 гр. малини
1 непълна ч.л. гелфикс Др. Йоткер 1:1
125 гр. захар


Приготвяне:
Изсипете 1 ч.л. фикс и 1 ч.л. захар върху малините и разбъркайте.
Поставете на котлон, на силна степен, докато започне да бълбука. Оттеглете от котлона и добавете останалата захар. Разбъркайте, поставете отново на котлона и варете точно 1 минута, при непрекъснато разбъркване. Отстранете от котлона и поднесете с палачинките.


*По този начин приготвям и бързи плодови сосове към ястия.

5 коментара:

  1. Любима комбинация! Не съм опитвала никога с палмово масло, но за малините се размечтах :) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудни палачинки с това колоритно и много ароматно сладко,мила!

    ОтговорИзтриване
  3. Оооо, това не мога да го пропусна. Без да съм алчна, само една палачинка с много сладко за мен, моля! :))

    ОтговорИзтриване
  4. Ех, как хубаво ме мамиш, Кате! :)
    Палачинките са ми най, ама най-любимият десерт, влюбих се в тях още в ранно детство и любовта ми към тях си остава безрезервна. Твоята ситуация ми е много позната, само дето аз се опитвам да се въздържам от време на време, че инак ще е окръгля съвсем ;)
    Много фотогенични палачинки си врътнала! Пък в комбинация с това малиново вълшебство ми действаш адски зле на волята в момента :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудни палачинки,Катенце.Бих ги опитала с палмово масло с удоволствие.:) Любима закуска са ми палачинките,особено със сладко от малини,вкусотия.Прегръдки!

    ОтговорИзтриване