вторник, 19 ноември 2013 г.

Туршия със зеле Др Йоткер


Ето още една туршийка, която приготвих с помощта на Др. Йоткер. Хубавото на фиксовете за туршии на Др. Йоткер е, че когато реши човек и по всяко време на годината може да приготви вкусна туршия за минути. Рецепта няма да показвам има я на опаковката на гелфикса / Използвах сладко-кисел/. Ще споделя само зеленчуците, които използвах:


Моркови, цветни чушки, цветни чери домати, карфиол, чесън, лук, целина глава, зукини, праз лук, червено/лилаво зеле.




12 коментара:

  1. Харесва ми като вид и цвят, Кате,
    много свежа, пъстра и красиво оформена...
    И ветрилото с патладжан е чудесно, но ми се прииска да си бодна от туршийката.
    Поздрави, хубав, слънчев и усмихнат ден, Диана

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Дианка! Наистина туршийката стана много колоритна! Прегръдки!

      Изтриване
  2. Екстра е станала,Кате,цветна,красива даже,пък и обзалагам се много вкусна!Аз още се помайвам на пакетчетата,но ти определено ще ме накараш да напазарувам зеленчуци за една доза :) .
    Прегръдка,мила,и ведър ден да ти е!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ами аз, Роси, така си бях взела пакетчето и да ти кажа ми се насъбраха малко зеленчуци по 1, по две и реших да си направя туршийка:). Чудна е. Поздрави!

      Изтриване
  3. Sehr schön bunt und ein tolles Geschenk für die Familie oder Freunde.
    LG
    Martina

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Danke, Martina! Est ist wirklich ein wunderbares Geschenk fur Freunde und Familie! Grüsse!

      Изтриване
  4. Значи, гледай сега: Аз туршия няма да правя. очаквам като се заприбираш в БГ, да минеш да оставиш един буркан на мен;) За студени зимни вечери ще ми е чудно и само с добро ще те споменавам;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мъхче, такава туршия мога да ти направя на място:))) ти направи от онзи, смокиновият юбилейният сладкиш! Целувки!:)

      Изтриване
  5. Колко е красива, че е вкусна - нямам никакво съмнение, Кате! Прегръдка! ;)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Еви! Прегръщам те!

      Изтриване