четвъртък, 20 март 2014 г.

✿Първа пролет с Билла! ✿


Астрономическата Пролет вече настъпи, а с нея и прекрасното настроение. За него обаче се погрижиха и от "Билла", като ме изненадаха с прекрасен пакет с мило писмо и вкусни продукти с тяхната марка.
Благодаря, ви Билла!!! Продуктите ви са страхотни, често присъстват на нашата трапеза! Удоволствие е да опитам и някои нови за мен.
Преди да ви споделя още от днешните емоции, искам да пожелая на всички все да ви е пролетно и весело на душите!!!
А аз отварям зехтина и пакетчето със сиренце, за да направя нещо много любимо...



Мариновано сирене с риган и зехтин

Продукти:
*сирене от краве мляко "Билла"
**зехтин Екстра Върджин "Билла"
сух риган



Приготвяне:
Нарежете сиренето на кубчета и го поставете в купа. Поръсете го с риган и полейте със зехтин.
Може да го консумирате директно или да го добавите към салати, а аз дори си направих и едно бурканче:), което ще съхранявам в хладилник. Когато се съхранява в бурканче, трябва да долеете зехтин, т.е. сиренето да плува в зехтин. Може да добавите сушени доматчета, сушени чушки или други подправки на вкус.



* Сиренето от краве мляко с марка "Билла" е произведено от 100% натурално краве мляко, от зелените пасища на Тракийската низина.
С традиционна закваска по българска рецепта.

** Зехтин Екстра Върджин "Билла" е от най-висока категория маслиново масло, получено директно от маслини, само с механични средства. Произведен е в Гърция, за "Билла България".



От мен прекрасна пролетна вечер и много усмивки!
Очаквайте продължение...

Бързо ястие в хартия
Мъфини и чипс от кашкавал
Спанак в саханче
Лучено цвете



17 коментара:

  1. Честита пролет и на теб, Кате! Много обичам мариновано сиренце и ме подсети, че моето свърши :) Да ти е сладко! Хубаво пролетно настроение ти желая!

    ОтговорИзтриване
  2. Честита първа пролет, Кате. Много апетитно е това мариновано сиренце и ме изкушава тези дни и аз да приготвя. Пожелавам ти много слънчеви моменти и двъхновение за нови рецепти :)

    ОтговорИзтриване
  3. Честита Пролет и на теб, много усмивки и слънце. Много приятна изненада от страна на Била, това гледам е практика на различни супермаркети да изпращат такива подаръци, хубаво е, не зная как става, но на Била и аз не бих отказала, аз съм им голям фен!
    Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Честита пролет, Кате! Това сирене не съм пробвала още, но постоянно зареждам буркан че за мариноване

    ОтговорИзтриване
  5. Кате, прекрасна пролет ти желая! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасно посрещане, Кате,
    красиво, вкусно и много апетитно - чудесни подаръци!
    Честита първа пролет - здраве, усмивки и слънчево настроение!

    ОтговорИзтриване
  7. Честита пролет, Кате! Много вкусотии, да са ти честити и те!

    ОтговорИзтриване
  8. най-най-най-любимото ми сиренце :) маринованото.
    Честит първа пролет, Кате! Много здраве, много усмивки и слънчево настроение!

    ОтговорИзтриване
  9. Честита пролет! Много усмивки и положителни емоции! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Честита пролет, Катенце! Нека и през този сезон вдъхновението не те напуска, да създаваш поводи за усмивки и да намираш такива! :) Подаръците са много вкусни!

    ОтговорИзтриване
  11. Честити подаръци, Кате! Не се съмнявам че ще намериш най-добрия и вкусен начин, за да ги оползотвориш!
    Честита слънчева и изпълнена с положителни емоции пролет!

    ОтговорИзтриване
  12. Красиво, вкусно , много апетитно и чудесни подаръци.
    Честита Пролет,Катенце.Здраве,много усмивки и слънчево настроение ти желая!

    ОтговорИзтриване
  13. Честита пролет,Кате! Здраве и много усмивки в къщи!
    Честит ти подарък и да ви е сладко! Сиренцето е много апетитно така!
    Прегръдки, Бонбон!

    ОтговорИзтриване
  14. Честита пролет, Кате!
    И много поводи за усмивки!
    Сиренецето е много ароматно и вкусно :)
    Прегръдка от мен!

    ОтговорИзтриване
  15. Кате, да си винаги в слънчево, пролетно настроение!
    Честита пролет!
    И аз обожавам такова ароматно сиренце!

    ОтговорИзтриване
  16. Благодаря ви, мили дами! От сърце ви пожелавам прекрасно пролетно настроение, много изненади и безброй усмивки!

    ОтговорИзтриване
  17. СТрахотен подарък,Кате и както видях по-назад -от него са последвали великолепни рецепти и вкусно похапване!Да ви е сладко!С пожелание за незабравими пролетни дни!

    ОтговорИзтриване