понеделник, 24 март 2014 г.

Бързо ястие в хартия


Това всъщност е нещо като гювече, само, че приготвено не в познатите съдове, а в хартия.
Може да добавяте и други продукти, а на финал може да запечете и едно яйце отгоре.



Продукти:
точен грамаж няма:), но все пак:
2 картофа
1 глава лук
4-5 с.л. домати от консерва
1 кренвирш Билла
3 филии сирене Билла / с дебелина около 5 мм/
луканка Билла
кашкавал Билла
зехтин Билла


Приготвяне:
Обелете картофите и ги нарежете на кубчета. Пуснете ги за около 10 минути във вряща вода, докато омекната малко.
Нарежете лука на ситно, кренвиршите на колелца, луканката на резени, кашкавала настържете.

В тава поставете хартия за печене.
Налейте малко зехтин и разпределете картофите на един ред.Отгоре поставете лука, върху него сиренето, след това доматите, отгоре кренвиршите, след това луканката и на финал кашкавала.
Запечете ястието за около 1/2 час в предварително загрята на 180 градуса фурна, или до готовност.



12 коментара:

  1. A grandeza dos Amigos são como as flores raras: Sua magnitude fica para sempre. (Cristina Beloni)
    Huuuummmm, que Delícia... Suas receitas são sempre uma mais gostosa que a outra :0)
    Desejo a você e sua família uma Ótima Semana
    Beijos Márcia (Brasil - Rio de Janeiro)
     
    http://decolherpracolher.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  2. Ей такива рецепти ме връщат в студентските ми години, демек подмладяващо ми действат :)) Бързо, вкусно и без нужда от върховни умения в кухнята. Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубави са тематичните ти предложения, Кате,
    чудесни идеи, вкусни рецепти и прекрасно изпълнение...
    Моите комплименти за теб и честито Благовещение днес!

    ОтговорИзтриване
  4. Правила съм тип кавърма в хартия, но за гювече не се бях сещала. Ще се възползвам от идеята още тази вечер. А и е страхотно след работа да не се навърташ около печката с часове.
    Весела и усмихната седмица,макар и намръщеното време!

    ОтговорИзтриване
  5. Много хубава рецепта.
    Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  6. Бързо, вкусно и спестява жулене на тавичката! Чудесна идея!
    Честито Благовещение, Кате!

    ОтговорИзтриване
  7. Предлагам замяна :) Аз ти давам чист лист хартия за печене, да си имаш за друг път, а ти ми даваш твоя омазан и обгорен, с разните неща отгоре... Даже направо от фурната ще го взема, да не се изпопариш нещо :)
    Няма да ти хваля идеята и съдържанието, да не откажеш сделката 8-)
    Честито Благовещение, Кате! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Ха така, и ястието сготвено бързо и вкусно, и тавичката чиста! :) Отдавна не бях подлагала хартия за готвене, напоследък все за тесто я употребявам. Трябвало е да направиш, да покажеш, че ида си спомня. :) Супер идея и рецепта! Само че я кажи ми, моля те, каква е тая работа с Била и Лидл - само аз май не съм разбрала? Не виждам нищо на сайтовете им...
    Топла прегръдка хубаво настроение от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. От Лидл и Билла, както и от други търговски вериги и марки подаряват на различни блогове техни продукти. В случая е моят и още няколко, предполагам си ги видяла вече, но следващият път може да си ти:)))

      Изтриване
  9. It seems fantastic. I'll want Mazes to translate it.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е много вкусно, може да се направи от други продукти, просто каквото има в хладилника:) Поздрави!

      Изтриване
  10. Бързо,лесно и страшно вкусно,поздравления,Катенце!

    ОтговорИзтриване