петък, 16 май 2014 г.

Да боднем в "Хепи":)


Или как усвоихме другата част от наградата:)
Познавате ме, знаете, че няма как да не благодаря, когато някой ме изненада приятно, било то със жест, подарък или др. Като кулинарен блогър просто няма как да пропусна снимките в едно толкова вкусно заведение за хранене. Въпреки, че качеството на снимките ми съвсем не ме задоволява, искам да ви кажа, че ястията са хиляди пъти по-вкусни от колкото изглеждат. Честно казано ми се искаше да нащракам снимки на цялото заведение, плодовете, аквариума, персоналът, просто всичко прави впечатление.
Исках разрешително от екипа на Хепи, за да снимам храната си, макар, че там много хора се снимаха и отбелязваха в социалните мрежи, е готино е да си в Хепи, нали?!
И така, мястото е Хепи в Парадайз център, а ястията които избрахме са:


Суши, в сладък и солен вариант







Октопод на грил


Пържени калмари



Благодаря на "Хепи" и "Кикоман" още веднъж, за прекрасните емоции!

9 коментара:

  1. Здраво сте похапнали:) Съжалявам, че при нас вече го няма това заведение. ХУбав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  2. Не съжалявай,Траянче,колкото добри бяха,с тези франчайзингови схеми усилено вървят надолу и много ме разочароват.
    По принцип не обичам суши,но десертното ми хареса.
    Катенце,честит ви подарък,вярвам,че сте го употребили с много настроение!
    Прегръдка и хубав уикенд!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит подарък, Кате! С пожелания да има още много такива подаръци:) Снимките са си екстра, въобще да не те притесняват.
    Приятен уикенд от мен!

    ОтговорИзтриване
  4. Обичам "Хепи" и то много, никога не съм си тръгнала от там разочарована, а доволно нахранена, за сушито им се казва, че е едно от най-доброто, така че сте се насладили максимално! Браво на теб за наградата! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  5. Сладкото суши е изумително. Никога не съм опитвала, но това в калифорнийски стил ми взе очите ( и акъла ). Още веднъж поздравления Кате, справяш се блестящо, но мисля, че ти си го знаеш.

    ОтговорИзтриване
  6. И ние пушиме цигари "Кент" и смучем бонбонки "тик Так";)) И в Хепи хапваме, винаги , когато можем;) Поздравления, Бонбон, за поредната награда и хубав уикнед!

    ОтговорИзтриване
  7. Se ven muy ricooooooos una verdadera delicia,abrazos

    ОтговорИзтриване
  8. ее КАте, защо не ме побутна и аз да снимам :) Ние се почерпихме тримката с младежите, но като предложих суши ме погледнаха лошо и не посмях да поръчвам. Завижд,завижд, завижд :) за морската почерпка :)
    Хубави събота и неделя на теб!

    ОтговорИзтриване
  9. Чудесна почерпка сте си избрали! И аз обичам да похапвам в Хепи! Особено салатите-огромно разнообразие и имам усещането, че току що са нарязани, и съчетани в чиниите! В цялата верига прави впечатление и обслужването- бързи, любезни, познаващи менюто и много усмихнати!

    Сърдечен поздрав за наградата!

    ОтговорИзтриване