събота, 5 юли 2014 г.

Kαλημέρα с Лидл!


Преди няколко дни от "Лидл" ме изненадаха приятно, че идващата седмица темата при тях ще е "Гръцка седмица".
Знаете, че гръцката кухня ми е любима и е излишно да споменавам какви радостни емоции предизвика в мен тази новина:).
Много харесвам гръцката природа, морето, климата и ако можеше поне веднъж... месечно, за по десетина дни:))) да съм там, щеше да е страхотно. Това обаче няма как да се случи, за това поне кулинарно можем да си пътешестваме където решим.
Радвам се, че "Лидл" подкрепят тези наши пътешествия, като ги улесняват с разнообразните си тематични седмици.
И така, седмицата от 07.07.2014 ще е гръцка седмица Еххаа!
Миналата година опитахме доста от продуктите и от всичките бяхме очаровани. Сигурна съм, че и сега ще е така.

Благодаря ви "Лидл" за прекрасната изненада, подарък и продукти!







Моите близки решиха да ме изненадат допълнително, като ми направиха ето този подарък, като продуктите и готината блузка, също са от Лидл. Блузата наистина е страхотна, материята е много нежна и приятна - идеална за лятото. А тези продукти ги има целогодишно в Лидл, за което съм им благодарна:), понеже тези сармички много ги харесвам - лозовите листа са много крехки и изобщо не ме дразнят.





Аз пък си взех био тиквички, от които направих кюфтенца и тиквички по гръцки. Станаха страхотни.



Финалът на тези страхотни изненади естествено е едно гръцко парти:)





Всичко е много красиво, вкусно и качествено! Честно да си призная ми идваше да грабна чантичката и да ..."запраша" към Гърция:)толкова много ме изкушихте, Лидл. Но когато планината не може да отиде при Мохамед, нали знаете:)... ей така и аз мисля тази седмица у дома да внеса тази толкова любима атмосфера.
И ако вие нямате търпение да стане понеделник:) заповядайте при нас:


Дзадзики, готово, от "Лидл"



Гръцки питки, по рецепта за арабските питки, но приготвени със зехтин.


Тиквички по гръцки, по тази рецепта. Кюфтенца от тиквички, по тази рецепта, но с настъргани тиквички и сирене.



Маслини Каламата, от "Лидл"


Пикантна аншоа, от"Лидл"



Лозови сармички с ориз, от "Лидл"




Сусамова халва с какао, от "Лидл"




Сусамова паста с мед, от "Лидл"
Специално на нея искам да обърна особено внимание, понеже я опитвам за пръв път и съм очарована. Правила съм си в къщи сусамов тахан с мед и мислех, че това ще е горе-долу същото, но е съвсем различно на вкус, леко наподобява фъстъчено масло и е много, много вкусна. Мислех да я включа в сладкиш или да направя мъфини с пълнеж, но не знам дали бих я оставила:))).


Препоръчвам всички продукти, наистина са страхотни! Нямам търпение в понеделник да си взема още от тези и други вкусотии:)))

Желая ви прекрасни почивни дни!

Продължението на гръцката тема с "Лидл":
Гръцки предложения с "Лидл" - 2 част:)


15 коментара:

  1. Кате, честити подаръци, страхотни са! Сигурна съм, че си ги оценила подобаващо, като знам каква гръцка душа носиш. :)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  2. Ееее, де! С Роси определено ще ме накарате да завиждам, Кате! :)))
    Поздравления за разкошния подарък, мила! Да си хапвате с наслада, а от Лидл да те радват с още подобни награди! Заслужаваш го!
    Поздрави и прекрасен уикенд от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасни подаръци,Кате,а менюто е превъзходно!Вземам си сърмичка и "бягам":)!

    ОтговорИзтриване
  4. Кате, поздравления!
    Явно с Роси сте отличници и имате чудесни подаръци ;)
    И рецептите са страхотни!
    Прегръдки, мила!

    ОтговорИзтриване
  5. Да са ти честити подаръците, Кате! направо си заформила гръцко парти:)

    ОтговорИзтриване
  6. Много изкушаващо, особено тези тиквички и кюфтенца...! Поздравления за подаръците! :)

    ОтговорИзтриване
  7. Кате, виждам, че тези подаръци са те уцелили право в сърцето.:))
    И е вярно-донякъде човек може да пътешества чрез храната....
    Любопитна съм да опитам сусамовата паста и халвата-любител съм и на двете.
    Хубава неделя ти желая!

    ОтговорИзтриване
  8. МММ, Бонбон , и аз обичам гръцката кухня и мисля съвсем скоро да и се насладя в оригинал;) Пак си ми сготвила за седмица напред., Обичам те;)

    ОтговорИзтриване
  9. Страхотни изненади от Лидл си имаш, Кате. Със здраве да си ползваш чантичката и да си хапнете с наслада. А тези сармички са ми любими и на мен. Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  10. Това си е почти като истинско пътешествие до Гърция!
    Прекрасно си се справила, Кате, с гръцката тема! И аз си взех по хапка от всичко :)
    Поздрави и вкусна гръцка седмица!

    ОтговорИзтриване
  11. Чудесно гръцко парти! Честити подаръци :)

    ОтговорИзтриване
  12. Кате, честити подаръци! Тези тематични кулинарни седмици в Лидл винаги успяват да ме накарат да купя и направя нещо различно. Не съм опитвала сусамовата паста с мед и много ти благодаря, че сподели. Трапезата ти, както винаги, е интригуваща! Дано по-често ти се случва гръцко лято :) Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  13. Kαλημέρα!!!!!
    Чудни подаръци,Кате!А и блузката е разкош....Браво на това момиче бе,все хубави изненади си има!За Гърция няма да говоря-обичам я!
    Прегръдки за тебе,мила!
    Να είσαι καλά!

    ОтговорИзтриване
  14. Обичаме гръцката кухня и често си приготвяме разни техни ястия. Страхотни подаръци и рецепти, естествено:)
    Прегръдки

    ОтговорИзтриване
  15. Катюшка,страхотна блузка са ти взели твоите хора,съвсем в тон с подаръка!Да ви е сладко и вкусно и на вас!
    Тези сармички ме заинтригуваха.Днес имах много ангажименти,но утре отивам непременно.
    ммм,твоята халва е с какао-интересно звучи...като имаш предвид,че халва не кусвам по никой начин,ей тези хора ме накараха да проям и неща,които уж не обичам...явно,защото са наистина качестени и страхотни.
    Прегръдка от мен и вкусна седмица да ви е у дома!

    ОтговорИзтриване