сряда, 24 септември 2014 г.

Ньоки в два варианта


Мисля, че ньоки съм приготвяла броени пъти. Сега като се замислих, май тези малки кокетни картофени топчета, могат да бъдат приготвени по всякакъв начин, по който приготвяме и паста, освен това могат да се добавят в различни ястия, да се поднесат като гарнитура, изобщо приложения много:).
Едната рецепта, която ще предложа днес е съчетание на ньоки с любимото ни сметаново пиле, а другата е със средиземноморски привкус. И двете рецепти могат да се импровизират с налични продукти и вкусове.



1 пакет Ньоки De Cecco според мен e предостатъчен за две порции, но всичко зависи от това кой колко обича да си похапва:).


Ньоки със сметаново пиле
Продукти:
1 пакет Ньоки De Cecco
1 течна готварска сметана 200 мл
3-4 резена пушено топено сирене
2 бр. пилешки филета, или 1 голямо филе тип пеперуда
черен пипер
соев сос Kikkoman
зехтин De Cecco


Приготвяне:
Сварете ньоките според указанията на опаковката, измийте ги с вода и ги отцедете.
Направете сосът:
Нарежете месото на малки кубчета и го мариновайте със соевият сос и черният пипер. Оставете го така десетина минути.
Загрейте в тиган зехтин и добавете месото. Гответе го до готовност. Добавете пушеното сирене, разбъркайте да се разтопи и добавете сметаната. Разбъркайте и оставете ястието на котлон за няколко минути, или докато сместа започне да се сгъстява.

Сервирайте сварените ньоки, заедно със соса.





Ньоки по средиземноморски
Продукти:
1 пакет Ньоки De Cecco
сухи подправки - риган, черен пипер
червен пипер
сушени домати, мариновани в зехтин
аншоа от консерва
зехтин De Cecco


Приготвяне:
Сварете ньоките според указанията на опаковката, измийте ги с вода и ги отцедете.
Загрейте в тиган малко зехтин и добавете ньоките.
Бъркайте внимателно и гответе докато се запекат от всички страни.
Добавете подправките и червеният пипер, разбъркайте и отстранете от котлона, за да не прегори пипера.
Изсипете ньоките в чиния и поръсете с аншоа и сушени мариновани домати.
Може да нарежете тънко едно пикантно чушле.

13 коментара:

  1. Ньоките изглеждат адски апетитно, особено средиземноморските!!!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате, от много време им се каня. Досега не съм опитвала. Ето ти как ме ръчкаш сега да пробвам. Изкусителка си голяма!

    ОтговорИзтриване
  3. Никога не съм опитвала ньоки, а и двете ти предложения са прекрасни! Изкушаваш ме да опитам! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  4. И аз като Радост никога не съм опитвала ньоки, а предложените от теб са съблазнителни и вкусни! Много красива каничка, предполагам за зехтин.
    Хубав ден, Бонбон :)

    ОтговорИзтриване
  5. Като помня колко си играх, когато сама си ги правех... А ето, че имало и лесно. :)
    Катенце, много вкусно изглеждат! Определено бих избрала твоите пред моите. ;)
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  6. Кате, и аз много ги обичам тези малки кнедлички, а твоите предложения са перфектни :)

    ОтговорИзтриване
  7. Приготвяла съм тези ньоки,наистина са много сполучливи,бързи и вкусни,Кате!Дори и само с песто са великолепни.Много ми харесват и двете твои предложения,даже не мога да се реша кое повече би ми се усладило!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  8. Ньокинцата:) са ти прелестни,Кате!
    Помъчих се да отсея фаворитната рецепта,но не успях.....и както се казва:"И двете,дядо попе!":)))))))

    ОтговорИзтриване
  9. Катенце, много вкусно изглеждат!Огладнях :) Много ми допаднаха ньокти/така им вика мъжът ми/ с сметанката и пушеното сиренце.Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  10. Като се замисля ньоки не съм правила, все ги отминавам, не зная защо! Сега като чета, ще взема да се поправя! Харесват ми и двата варианта, особено с доматките! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  11. И твоите средиземноморски ще направя, Кате! Не че с пилето не ми харесват,
    ама сметанката ме бърка :)!
    Прегръдка, Катюш!

    ОтговорИзтриване
  12. Кате, за 6 години в Прага, така и не се научих да ги ям тез ньоки..Дали не е време да опитам пак? :)))) Как мислиш?

    ОтговорИзтриване