понеделник, 22 декември 2014 г.

Hello winter!


Ако трябва да я опиша само с една дума, то ще е уют! Но тя съвсем няма да е достатъчна за нея. Може би това е сезона с най-много празници, с най-нежните невинни чисти цветове на снега, с красотата на огънят в камината, с отблясъка на играчките по елхата, с прочетените книги, моментите пред телевизора със забавните филми, безценните минути с любимите ни хора, с коледните сладки, новогодишните светлини, снежните човеци, ароматните чайове, първите кокичета... Сезонът през който посрещаме една година и изпращаме друга, рисуваме сърца в снега и наливаме тъмно червено вино...
Добре дошла, Зима!




2 коментара:

  1. Наистина зимните празници са едни от най - хубавите , Кате ! Топлината от домашното огнище в студените зимни дни сгрява сърцата ни, домашно приготвената храна носи наслада на небцето, а домашният уют ни зарежда с ведро настроение .
    Весели празници !

    ОтговорИзтриване
  2. Колкото да не обичам зимата, толкова са ми любими на мен тези последни дни на годината, има някаква особено магия в тях. Аз не съм много запозната с традициите, с религията...но въпреки това усещането е именно за уют, Кате. Обичам да съм у дома в тези дни, никъде не обичам да пътувам.

    ОтговорИзтриване