вторник, 10 март 2015 г.

Новите пудинги на Др. Йоткер и една сладка изненада


През февруари сладкият Др. Йоткер направи поредната изненада на своите ФБ приятели. След като честити празника на Любовта, попита и с какви сладки думи сме изненадали близките си. Аз споделих в коментар моето предложение за празника и съвсем неочаквано разбрах, че има и награди. Ами Тя Любовта винаги възнаграждава:).
Черпя веднага по този повод и споделям мнението си за новите пудинги: Вълшебни са! Разликата е не само в ароматите, но и в консистенцията, съвсем различна от другите пудинги. По принцип в къщи са на почит всичките пудинги на Др. Йоткер, така, че и тези влизат в графа любими!
Другата част от подаръка са любимите шрифтове на Ицко, с които освен да декорира сладките си творения, той често ги похапва директно от тубичката. В пакетчето имаше и сърчица - разбира се:), за да обсипвам пък аз своите сладки посланици на любовта!
Благодарим Др. Йоткер за поредната вкусна изненада!

Между другото като заговорихме за пудинг, искам да ви споделя, че формичките за мъфини вършат чудесна работа, така, че използвайте ги:)))









9 коментара:

  1. Да са ти честити наградките,Кате! Чудесно си се справила с тях:)

    ОтговорИзтриване
  2. looks good, should be delicious
    http://keepcalmandreadmorebooks.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубаво те е изненадал Др. Йоткер, Кате. Обожавам пудинг, а този изглежда супер. Ще го пробвам задължително, стига вече да е по веригите магазини.
    Прегръдки.

    ОтговорИзтриване
  4. :))))Много са сладки тези насекомчета:)))
    Прегръдки,Кате!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз имам две пакетчета, точно като твоите. Едно другарче ми ги даде и още не съм ги опитала. Но съм изключително доволна, защото четейки съдържанието, нямаше нищо друго освен естествени аромати, нишесте, захар, съответно и какао. Много се изненадах от липсата на изкуствени добавки и горещо приветствам. Уж чакам да им измисля приложение, а ето, ти отново си първа в редиците, Катенце. :) Да вие сладко вкъщи и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотни награди и прекрасни изкушения :)
    Новите пудинги не съм опитвала все още :)

    ОтговорИзтриване
  7. Лазарова ако си мислиш че всичко е естествено много се лъжеш ,няма продукт на доктора който да е естествен без изкуствени добавки, всичко е химия , както искаш така го разбирай, много наивно и глупаво е да си мислиш че някой мисли за твоето здраве .

    ОтговорИзтриване
  8. Кате, трябва да намеря къде съм оставила в шкафа моите пакети и да пробвам предложението ти :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Избягвам да купувам различни пудинги или нишестета от години Кате.Знам, че в тях има най - различни добавки, които не са най - доброто за здравето ни.Но въпреки това се налага понякога да ги използвам, когато приготвям храна за хора, свикнали да ги употребяват.Чудесно си ги претворила в различни форми и тази идея ми хареса.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване