петък, 26 февруари 2016 г.

Суши вечер с приятели


Или още няколко варианта на тема суши:)



Tekka maki с риба тон

По принцип се прави със сурова риба тон, но аз го направих с филенца от консервата на Била премиум. Чудесни са и много подходящи. Лист нори се разрязва на две. Върху малкият лист се нанася готов ориз за суши, като в края се оставя без ориз, за да може след като се навие да прилепне. В едната част се поставя филаделфия и се подреждат филенца риба тон. Навива се на руло и се нарязва на хапки.



Калифорния с Филаделфия, ролца раци, авокадо и черен сусам
Прави се по метода на обърнатото суши, плънката са рулца раци сурими (които предварително са пуснати във вряща вода за 1-2 минути), Филаделфия и авокадо. Рулото е поръсено с запечен на тиган черен сусам.



Оши суши в домашни условия:) Пресовано суши с пушена сьомга, което би трябвало да се прави в специални уреди, но и така става, нали:).
Сварен и овкусен ориз за суши се изсипва в продълговат съд и се притиска много добре. Отгоре се подреждат парчета пушена сьомга. Нарязва се на квадратни или правоъгълни парчета.


И още: любимото ми суши с филаделфия, авокадо и пушена сьомга, както и хапки с песто и сушени домати и каперси от "Билла премиум".



2 коментара:

  1. Кате,
    чудесни предложения за суши.И аз мисля скоро да пробвам да приготвя суши.Много интересно и стилно е всичко.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  2. Мммм, виж суши не съм яла, дали да не се примъкна към масата?!
    Прекрасна си, Бонбон! Искам да съм ти приятелка :)!

    ОтговорИзтриване