Страници

Смути "Слънце"



Продукти:
*1 тънък резен сурова тиква
10 зърна грозде, без семки
10 бр. физалис
1 банан / 3 мини банана/
1 ябълка
1 клементина
1 мандарина
1 ч.л. пчелен прашец, от "Фармхопинг" и"Медената къща"





Приготвяне:
Тиквата, банана, ябълката се обелват и нарязват на малки кубчета. Клементината и мандарината се обелват. Мандарината се филетира, ако не ви се занимава може да изцедите сока от нея. И двете се разделят на парчета. Физалиса и гроздето се оставят цели. Всички продукти се поставят в блендера и се пасират до хомогенност. Пчелният прашец се натрошава в саханче или се смила с машинка за пипер, за по-лесно усвояване/ по съвет на Ели, благодаря:)/. Смутито се налива в чаша и се поръсва с пчелният прашец.

*Ако не сте консумирали тиква в суров вид ви препоръчвам да го направите отначало с малко парченце, добавено към другите плодове.






6 коментара:

  1. Слънчево и здравословно начало на деня поставяш, Кате! Винаги съм знаела, че пчелният прашец се поставя в течност да престои за усвояване, но ще пробвам и презентирания от теб начин! Хубава сряда!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате,
    какъв е този плод клементина ? Не съм чувала подобно наименование.Страхотно и много вкусно е смутито.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. Много е цветно тук! Разкошотия голяма е! Напомня ми за есента и началото на зимата. Някак си така ми изглежда :)
    Както винаги много добре представено Кате!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. И аз искам!!! Зареждащ старт и вкусно и цветно бягство през деня!
    Целувки ,Кате!

    ОтговорИзтриване
  5. Изглежда разкошно, Кате! Време е да поканим слънцето!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотно смути! Тъкмо ми даде идея как да използвам физалиса:)
    И е перфектно за свеж старт на деня:)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване