сряда, 13 април 2016 г.

Какво събужда пролетта?


Пролетта е сезон изпълнен с вдъхновения. От пробуждането на природата до красивите празници всичко е наситено с цвят и живот. Всичко обаче става още по-прекрасно, когато има и приятни изненади:). Една такава ми "причиниха" от "Лидл", за което много им благодаря!



Какво събужда пролетта може да откриете тук: http://www.lidl.bg
А в пролетното Фейсбук приложение на страницата на "Лидл"може да участвате за специални награди.



В книгата са събрани красиви дестинации, за доста от които не бях чувала и аз. Прекрасна е и си заслужава, маршрутите са описани подробно, придружени са от красив снимков материал на местата.


За любителите на гръцката кухня (като мен) пък от 11 април "Лидл" са подготвили и кулинарно пътешествие.
Кулинарните ми вдъхновения с "Лидл" може да видите тук, а предложенията ми за гръцко парти - тук, тук и тук.
Ами Наздраве - за красивите поводи!:)


2 коментара:

  1. Честита пролетна кошничка,Кате! Очаквам творенията ти! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Ехаа, как успяха да те изненадат чак в Грац?! Браво!!!
    Аз също ще очаквам творенията ти.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване