четвъртък, 7 юли 2016 г.

Кулинарни пътешествия, Блоговодител, вие и аз:)


Наскоро се проведоха годишните награди за кулинарни блогове, организирани от най-големият кулинарен пътеводител в България - "Блоговодител". Не успях да присъствам лично и въпреки, че трябваше да се включа наживо, и това някак се размина, заради часовата разлика:))). Искам да ви кажа обаче, че гледах видеото от церемонията и много, ама много се радвах да ви видя, приятели!!! Също така искам да знаете, че всеки един блог заслужава награда, защото самият факт, че споделяте рецепти абсолютно безвъзмездно, че вдъхновявате и помагате на много начинаещи в кухнята са достойни за такава оценка.




Изображенията са предоставени от "Блоговодител, фотограф Иван Василев.

Ако трябваше да държа реч, то сигурно щях да съм от отбора на всички сладуранки, които си бяха глътнали граматиката:). Дори и с отлагането на тази публикация и достатъчното време да помисля, ви се извинявам предварително ако написаното е леко объркано:))).
Създадох този блог с намерението да съхранявам рецептите си, както и да споделям различни красиви неща. Вдъхновението ми за всичко това е както съм казвала и преди - моето семейството. Благодарение на блога обаче открих много приятели, прекрасни хора, научих се да готвя по-добре и продължавам да се уча от всички вас.
Никога не съм се изживявала като известна личност и ако в блога си имам категория за награди, брандове и подаръци, то тя е в знак на благодарност към всички, онези, които с жестовете, подаръците си и милото отношение непрекъснато ме стимулират да творя. Достатъчно ценена съм от близките ми и честно казано това ми е напълно достатъчно, разбира се всички останали изненадващи жестове биха могли само да ме радват:). Не публикувам рецептите си в кулинарни групи и не участвам в такива, пробвах, но това не е по моята част. Не че не ги харесвам, напротив, приятни и вдъхновяващи са. Рядко участвам в конкурси и ако го правя, то е за да предизвикам и други хора да го направят, както и да се насладят на самото участие, а не да очакват единствено наградата. В крайна сметка мисля, че всеки би могъл да си купи предмет ако толкова силно го желае:).
Факт е, че тук има над 1600 публикации, включващи рецепти, пътеписи, празници и вдъхновения. Знам, че блогът ми е един голям миш маш:))), но честно казано не ми се водят отделни блогове.

Изображенията са предоставени от "Блоговодител, фотограф Иван Василев.

Когато от Блоговодител ме номинираха в 6 от 10 категории за годишните награди на 2015 г. и с това поставиха рекорд в номинациите:) се изненадах приятно, няма как да го скрия. За мен самите номинации бяха изключителен жест, защото блогът ми бе поставен редом до едни от най-популярните такива.
Номинациите за my candy kitchen бяха:
"Гозбите на баба", за всички рецепти от българската кухня, рецептите на баба и рецептите на мама.
"Жител на света", за рецептите от световната кухня
"С аромат на ванилия", за сладкиши, рула, сладки и бонбони
"Крилце или кълка", за рецепти с месо и дивеч
"Бързо и вкусно" за практични рецепти, нямам отделен етикет в блога, но в голяма част от рецептите си се старая да използвам достъпни продукти, както и
"Кулинарни пътешествия"- за кулинарни рецепти и пътеписи. Не винаги ги съчетавам в едно, просто обемът на снимките от едно пътешествие в съчетание с рецепта не винаги е добър избор. Но е факт, че голяма част от рецептите ми са вдъхновени именно от пътешествията.

Когато обаче се свързаха с мен, за да ме уведомят, че "My candy kitchen" е избран от публиката в категорията "Кулинарни пътешествия", се шокирах:))). Това наистина бе голяма изненада, още повече че не съм отправяла призиви за подкрепа. Наистина, хора, много ви благодаря за тази оценка! Надявам се да не ви разочаровам и занапред.
За мен кулинарните пътешествия не се изразяват само в пътуването тук и там, неведнъж съм казвала, че такива можем да си направим и у дома, чрез приготвяне на вкусни ястия. Чрез италиански, испански, френски, гръцки, български и т.н менюта.
И понеже сега е сезона на интензивните пътувания моята почерпка е с едни мини пици, подходящи за "из път".



Продукти:
тесто за пица ( готово или приготвено по тази рецепта)
Гауда(кашкавал, Моцарела или друго)
кетчуп
шунка, колбас или друго
зехтин

Приготвяне:
Тестото се разточва на тънка кора върху хартия за печене. От него се изрязват кръгчета, с помощта на ринг, или чаша. Остатъците тесто се премесват и отново се разточват. Може да се нареже на триъгълни или правоъгълни парчета:). Върху всяка пица се намазва кетчуп, поставят се шунка и гауда и се полива малко зехтин.
Пекат се в предварително загрята фурна на 190 градуса до готовност.
Тези са декорирани с маслини и зелен лук.


Благодаря на екипа на Блоговодител, на организаторите, домакините, журито, публиката, спонсорите и на всички, които без никакъв призив от моя страна дадоха гласа си за My candy kitchen! На всички ви желая едно вълнуващо, прекрасно лято!!!




9 коментара:

  1. И аз не съм много по писането и речите, Кате, но много ти се радвам и възхищавам за обема и разнообразието на блога!
    Много вдъхновяващи, интересни и мили публикации! И макар, че невинаги намирам време да коментирам, те поздравявам от все сърце за заслужената награда и ти пожелавам да продължаващ да ни радваш с прекрасните ти публикации!
    Прегръдки, мила и весело лято!

    ОтговорИзтриване
  2. Много се зарадвах за теб и наградата, която получи, Кате! Много труд полагаш за воденето и постоянството най - вече на публикациите ти, което е водещо при формирането на един добре посещаван блог. Вярвам, че този е точно такъв. Продължавай да ни радваш с вкусни рецепти и красиви снимки.

    ОтговорИзтриване
  3. Кате,
    честита заслужена награда.Да, блогът понякога изглежда като миш - маш от всичко, което ни интересува.Но и аз понякога ми се иска да систематизирам всичко, да е по - ясно, по - прегледно.Ти влагаш много труд, много старание във всичко, което ни показваш.За което те поздравявам и ти благодаря най - вече за прекрасното настроение, което ми доставяш разглеждайки чудесните ти снимки и публикации.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  4. Поздравления, Кате! Наградата от вота на публиката са напълно заслужени и най-важни, а и като се замисля май само ти не си приканвала за подкрепа в нета, което определено прави впечатление. Много ти се радвам и ти желая още много пътешествия, неспирни вдъхновения и море от удовлетворение! Ти го заслужаваш, мила!
    Поздрави и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  5. Кате,мила, факта че си номинирана за толкова категории е показателен!Просто твоят блог ни е интересен със всяко пътешествие, всяка ястие или сладко изкушение,със всяка красота,която измайсторяваш!Честито!Целувки!

    ОтговорИзтриване
  6. Тук съм само да кажа, че харесвам и теб и блога, ти го знаеш! Ше се повторя сигурно, че намирам самия блоговодител, както и класациите, групите и т.н. за излишни и ненужни, но това си е само мое мнение:)
    Хубаво лято ти желая:)

    ОтговорИзтриване
  7. И пак да те поздравя, Кате - имаш прекрасен блог със заслужени номинации и награди!
    Всяка една от нас знае, че освен безспорни кулинарни умения, се изисква много труд и постоянство -
    страхотни рецепти, интересни идеи, чудесни пътеписи, красиви снимки и представяне
    Адмирации, Кате и още много вдъхновение,признание и лично удовлетворение!

    ОтговорИзтриване
  8. Честито, Кате! Напълно заслужена награда! Успехи и в бъдеще.
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  9. Кате, макар и със закъснение искам да те поздравя за номинациите, за наградата, за прекрасния блог, който си направила и ни разказваш пътешествия и вкусни приказки :) Прегръдка!

    ОтговорИзтриване