петък, 5 август 2016 г.

Суши вечер с "Крина"


Във връзка с годишните кулинарни награди на "Блоговодител" и като спонсор на категорията “Гозбите на баба”, от "Суико" се свързаха с мен, за да ми подарят пакет с избрани продукти. Благодаря на Мариана Младенова за вниманието и любезното отношение, както и на целият екип, стоящ зад марката.



Всички те обаче не знаеха, че с техните продукти се познаваме много добре и че в кухненският ни шкаф има почти винаги нещо с марка "Крина". Не пиша това, като реклама, нито пък някой ме е накарал да правя такава. В блога си споделям личното си мнение и ако нещо не ми харесва, ще предпочета да не пиша за него, отколкото да заблуждавам хората, още повече че този блог е източник на информация и на моите близки.



Та, след отклонението нека продължа :), много мои близки предпочитат тази марка на пазара и в действителност човек залага на сигурното в повечето случаи, а със "Крина" до момента разочарования не съм имала. Пробвала съм почти всичките им продукти.
Ориз баланс не бях и първото нещо, което направих бе да отворя пакета с него. Рецептата, по която го приготвих е за класически бял ориз на фурна, поднесен с кисело мляко, по идея на големият ми син. Главното действащо лице в тази публикация е именно Иван, а като помощник в дегустацията - Христо:).


Сигурно много хора смятат сушито за сложно изпълнимо, уверявам ви не е така. важен е изборът на добри продукти. Важен е оризът, който се използва да е специалният лепкав ориз за суши, неговото приготвяне и овкусяване, които са отбелязани на опаковката. Варианти и импровизации има безброй. Подробна суши публикация съм споделила тук, а днес Иван приготви първото си суши и аз съвсем отговорно мога да заявя, че се справи блестящо. Предполагам, че и аниметата, които гледа имат някакви заслуги за това:).



Ето и рецептата за Ориз Баланс на фурна с кисело мляко


Продукти:
1 ч.ч. ориз баланс, на Крина
3 ч.ч. зеленчуков бульон
1 глава лук
сол
черен пипер
зехтин
кисело мляко за поднасяне


Приготвяне:
Оризът се измива и отцежда. В тиган се налива зехтина, загрява се на котлон и към него се добавя нарязаният на ситно лук. Задушава се до омекване. Добавя се отцеденият ориз и се запържва до стъкловидност. Добавят се солта и пипера, налива се бульонът, ястието се разбърква и когато кипне се прехвърля в тава.
Пече се в предварително загрята фурна на 190 градуса до готовност, Ако случайно по време на печенето оризът е поел течността, а ви се струва, че не е сварен може да долеете още малко бульон или вода.
След като оризът се запече се поднася с кисело мляко.

Очаквайте продължение:)

4 коментара:

  1. Кате, определено си имаш още двама шеф готвачи в къщи! Целувки!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате,
    синовете ти явно проявяват интерес към кулинарните рецепти и чудесно се справят.Но интересна е комбинацията на ориз с кисело мляко.А сушито наистина трябва да се прави с необходимият за това ориз.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесно е голямото ти момче, Кате! Вече имаш отмяна в кухнята ;) Да са здрави и щастливи и двамата! Хубави рецепти сте приготвили! Не съм ползвала всички продукти на Крина, но това, което съм приготвяла с техни продукти е ставало вкусно. Прекрасни почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  4. Genial receta no parece complicado,un gran cocinero tu hijo tiene mucho mérito,abrazos

    ОтговорИзтриване