понеделник, 3 октомври 2016 г.

"Ив Роше" за моят празник


За рожденият ми ден от "Ив Роше" Грац ме изненадаха с прекрасен подарък.(Благодаря!!!) Понеже продуктите на марката са ми любими в последно време, реших да представя тази изненада в нещо като ревю.
"Ив Роше" е Френска козметична компания, специализирана в производството на натурална козметика и парфюмерия.
Всички, които следят блога ми знаят, че не пиша за продукти, храни, места и други ако не ми харесват. Точно по тази причина държа да подчертая и сега, че нямам за цел да рекламирам, а просто да споделя личното си мнение.





Мляко за тяло Малина и мента 390 мл

Това, което много ми допада е че попива много добре, придава кадифеност на кожата и омекотява. Притежава нежен плодов аромат, а свежестта на ментата и сладостта на малината са отлично съчетани в този продукт.


Балсам за устни с аромат на ягода

Придава много нежен цвят на устните, освежава ги и предпазва, като добавим и вкусният аромат си е направо бонбон:).


Молив за устни, който чудесно се съчета с любимото ми червило. Нанася се добре, удобен е и е издръжлив.



Лак за нокти Cerise Nacrée, това ми е 3 брой. Влюбена съм в този цвят. Четката е изключително удобна, лакът се нанася само с едно движение, не е нужно повтаряне, покритието е плътно.


Крем за ръце и нокти Ползвам го ежедневно, омекотява кожата на ръцете и я прави някак кадифена. Попива добре и ухае приятно.
Гривна и пръстен много ефектни, различни и в много мой стил:)


Спирала за очи Секси пулп черно
Миглите не се слепват, не се утежняват, същевременно обемът е налице. Четката е интересна, в средата е с по-къси косъмчета, в двата края е с издължени.


И това са продукти, които ползвам от няколко месеца и съм много доволна, та затова ги вмъквам в публикацията:

Фон дьо тена покрива равномерно, не оставя усещане за "маска", не дразни кожата и е много лесен за нанасяне.

Крем за лице, когато го използвам имам много приятно усещане на кожата на лицето. Принципно досега веднъж правих опит да си купя крем с такъв ефект но останах разочарована и едва преди месеци се доверих на тази марка. Доволна съм. Единственото, което е, че след няколко часа леко започва да дразни на очите ми, но това отдавам на факта, че досега кремове не съм използвала.



4 коментара:

  1. Да си жива и здрава, Кате! Невероятни подаръци с доказано качество. Със здраве да си ги ползваш!

    ОтговорИзтриване
  2. Hi guys,
    Thank you so much for this wonderful article really!
    If someone want to know more about the Inspiration blog I think this is the right place for you!

    ОтговорИзтриване