неделя, 20 ноември 2016 г.

Autumn outfit season 2016


Ако трябва да опиша сезона с една дума, то това е ЦВЯТ! Изобилие от топли преливащи нюанси вдъхновяват и присъстват навсякъде. А вкъщи от гардероба до кухнята:). Времето през есента е такова, че навън могат да бъдат забелязани хора по сандали и ботуши, потници и палта, което е съвсем нормално имайки предвид разликата във вариращите температури. Вдъхновена от есента, подбрах багрите в своя гардероб и аз.
Не съм маниак на тема дрехи и в избора си повече държа на удобството и комфорта. Ето на какво се спрях този сезон:



Нещо като облечи ме в H&M :): топ H&M , жилетка Divided и джинси Divided на марката.


1. Дантелен топ Divided, панталонки МЕХХ
2. Тениска FBsister New Yorker, жилетка Divided H&M, панталонки МЕХХ
3. Блуза H&M, пола H&M
4. Пуловер ESPRIT, пола H&M
5. Джинси Divided H&M, пуловер H&M
6. Дантелен топ Divided, панталонки МЕХХ, жилетка H&M





Любимата ми парка от H&M, боти Deichmann.




Лак за нокти: 58 Jaune moutarde -цвят от лимитираната есенна серия на Ив роше (този сезон продължавам да използвам и любимият ми 106 Cerise nacree на Ив Роше ) и O.P.I.Jade Is The New Black NLH45.






1 коментар: