събота, 5 ноември 2016 г.

Вариант на "Снежанка" с крема сирене


Не винаги откривам цедено мляко, не винаги пък ми се занимава да изцеждам вкъщи. Тази импровизация научих скоро от моя позната и вече няколко пъти си приготвяме салатата така.
Сиренето, което използвам е подобно на Филаделфия, мисля че в Кауфланд има такова, а също и с марка Клевер, така че и в Била може да има, но и класическото крема сирене ще свърши работа, просто трябва да се разбърка с малко кисело мляко. Този вариант е много лесен, бърз и вкусен:). В нейната рецепта тя беше натрошила и сирене, пак беше вкусно.






Продукти:
200 гр крема сирене
1-2 с.л. кисело мляко(ако сиренето е прекалено сухо)
1 краставица
2 скилидки чесън
свеж копър(може и сух)
по желание смлени орехи
1 с.л. зехтин

Приготвяне: краставицата се нарязва на малки кубчета, чесъна се пресова, копъра се реже на ситно и всички продукти се разбъркват в купа. Салатата се полива със зехтин.
* Ако краставицата е с по-високо съдържание на вода може след като се нареже да се остави в тензух или марля да се отцеди.

5 коментара:

  1. Салатата е чудесна, Кате :) и искам да ти споделя, че преди много години мама я правеше от крема сирене - не знам защо не от цедено мляко, не знам дори дали изцеждаше.
    Обаче чесъна ти ме впечатли - много обичам такива глави от само една скилидка - много лесно се белят :)
    Поздрави на теб там далеч и хубав неделен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате, у дома почти няма празнична трапеза без Снежанка, децата ми много я обичат. Ще пробвам и твоя вариант....А снимките ти са силно изкусителни, както винаги де!
    С усмивка
    М

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна е, Кате! Правила съм я и така, и с катък, всякак я обичаме. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Към цедено мляко съм добавяла краве сирене, но крем сирене- никога. Следващият път ще пробвам. Целувки.

    ОтговорИзтриване
  5. Интересен вариант, не съм опитвала.

    ОтговорИзтриване