вторник, 31 януари 2017 г.

Грижа през зимата с Yves Rocher


Козметичните продукти на Yves Rocher са изработени изцяло от естествени съставки. Широката гама на марката предлага качествена грижа от главата до петите. Продуктите наистина са много вдъхновяващи, а използването им оставя усещането за релакс и спа, дори и у дома. И този сезон се доверих на Ив Роше и ето на какво се спрях:


Крем за ръце Круша и какао
Тази комбинация съм я опитвала в сладкиш:) и е много добра. По тази причина първо посегнах към този продукт. Ефекта върху кожата на ръцете е едновременно подхранващ и придаващ копринена мекота. Като добавим и неустоимият аромат, си е направо бонбон:).



Крем за ръце Клементини и подправки
На следващият крем се спрях от любопитство. Бях леко скептично настроена относно аромата на подправките. Въпреки, че тя е един от любимите ми аромати за сладкиши, представих си ръцете ми ухаещи на канела и някак странно ми се видя. Като цяло обаче продуктът е с типичен Коледно зимен аромат и е много приятен. Отново с подхранващ и овлажняващ ефект за копринена мекота.




Душ гел Кокос
Ароматът му на кокос е ненатрапчив и същевременно екзотичен. Прави добра пяна, измива добре и остава усещане за чистота и свежест.



Мляко за тяло Бадем и портокалов цвят
Текстурата му е много приятна, лека, попива много добре и същевременно оставя чувство за кадифеност върху кожата. Ароматът е много деликатен. Ефекта е подхранващ и релаксиращ.


Душ гел Лотос и градински чай

Отново интересна комбинация на аромати, доста успешна.



Страхотните зимни цветове на лаковете за нокти Couleur Végétale Pailleté

В два нюанса златисто и сребристо. Впечатлена съм от заскреженият ефект. Нищо общо с брокатните лакове. Оказаха се и дълготрайни. Обикновено лаковете при мен издържат 1-2 дни макс. :) Разгледайте блога и вижте защо:))).


Блокче за полиране на нокти в 4 стъпки: Пилене, изглаждане, полиране и блясък.



Няма коментари:

Публикуване на коментар