вторник, 28 февруари 2017 г.

Зима в розово


Розовото е сред любимите ми цветове. Всъщност всичките си ги обичам:). Но от известно време насам просто съм като пленена от пастелено розовият нюанс или по-точно известен като Pale Dogwood. Може да е някакво отражение на розовата вълна от февруари, или пък анонс към настъпващата скоро пролет, но от витрините на магазините виждам, че и модните тенденции клонят натам. Предпочитаното ми цветово съчетание е: розово, бяло и сиво, но добре се съчетава и с различни от тези. Със сигурност това няма да е последната ми розова публикация, но ако започна да се увличам прекалено, може тактично да ме върнете в реалността:).







2 коментара:

  1. Ха, какво "розово" съвпадение! Точно през уикенда бяхме с дъщеря ми в един мол и забелязах как точно този цвят розово е доста популярно (явно актуалния цвят на сезона). Спомних си, че същият цвят беше модерен и преди десетина години, когато дъщеря ми беше на 6-7 години! Припомнихме си взаимно няколко любими дрешки, които имаше тогава в такова розово, пак купихме няколко дрешки, вече не за малко момиченце, а за госпожица, но пак със същото удоволствие! Изобщо времето прекарано с децата, на каквато и да са възраст, е толкова хубаво и толкова "розово"! Благодаря за приятната публикация!

    ОтговорИзтриване
  2. Истински бонбон си! Отива ти много, Кате! :)
    Много любим и за мен цвят! Преди 2-3 години бях луднала и аз по него, та в гардероба си имам доста дрешки в розово, но моите клонят повече към бебешко розово. Задължително и винаги комбинирам с бяло - това пък е моят цвят. Хубаво ме подсети да си подредя гардероба, Кате - точно си е време да вадим тук вече тънките дрешки. :)
    Поздрави и много усмивки от мен!

    ОтговорИзтриване