вторник, 14 март 2017 г.

Тест в блога: Маги Подправката


Преди време от "Маги" се свързаха с мен, с идеята да тествам новата им Подправка. Нямаха никакви изисквания да споделям впечатления, или пък да правя реклама. Това беше просто тест. Въпреки, че съм фен на домашно приготвената храна, понякога в забързаното ежедневие ползвам Маги продукти, като готовите им фиксове за сосове и ястия. Това, което ми направи впечатление в тази подправка е, че е изцяло от естествени продукти: сол, черен и червен пипер и чубрица. Нямам представа какво точно е съотношението им, обаче са уцелили десетката:).
Реших да я включа в традиционни и много познати български рецепти, за да сравня вкусовете. Толкова много ястия приготвих с нея и определено ще я ползвам и занапред. Удобна е, големината на пакета е подходяща за 2 до 3 ястия, което пък от своя страна не позволява на ароматите да изветряват. А ястията стават чудни.
Ето в какви вкусотии я включих, като към всяка снимка ще указвам и линк към рецептата, по която съм я приготвила, като съм заменила подправките в същата само с Маги Подправката.


Пълнени пиперки и сарми с ориз, Рецепта


Агнешко със спанак и ориз, Рецепта


Пълнени пиперки с кайма и ориз, Рецепта


Супа топчета, Рецепта


Мусака, Рецепта


Кюфтета с кайма и зеленчуци, Рецепта


Дроб по селски, Рецепта


Боб


Печена плешка от малко прасенце, рецепта


Мачкани картофи- картофите се сваряват и белят(ако са млади се оставят с обвивката). Тава се застила с хартия за печене. Всеки картоф се натиска с длан, така че да се смачка. Върху всеки картоф се поставя парче масло и се поръсва от Маги Подправката. Запичат се в предварително загрята фурна. Подходящи са както за гарнитура, така и за самостоятелно хапване.


Лучник, Рецепта


Телешко задушено със зеленчуци - рецепта




Принцеси с кайма



1 коментар:

  1. Подправката е страхотна! И аз я изпробвах и останах очарована! Поздрави!

    ОтговорИзтриване