четвъртък, 27 април 2017 г.

Грижа за красотата през пролетта


След зимният сезон тялото има нужда от освежаване и укрепване. Най-красивият човек е здравият, влюбеният и щастливият. Останалото е суета:), но все пак като жена и аз си имам своите малки слабости. Не прекалявам и не се вманиачавам на тема грим и козметика, да не говорим, че все още не мога да се възприема с тежък грим, стои ми като маска и променя лицето ми до неузнаваемост. Все пак има няколко продукта които присъстват постоянно в несесера ми. Понеже много харесвам политиката на Ив Роше за работа с клиенти, като отношение, отстъпки, промоции, подаръци и жестове и не на последно място като качествена натурална козметика, то продуктите, които ще представя в тази публикация са в голяма част отново на марката.



Укрепване на организма


Тъй като красотата преди всичко е здраве, а пролетта предлага голям избор на свежи продукти, то една от основните грижи за красотата идва именно чрез храната. Включвам много плодове и зеленчуци в менюто. Към това обаче вземаме и хранителни добавки от Вижън.




Често приготвям и смутита.





Козметика и грижа за тяло и лице



От козметична гледна точка продуктите, които влязоха(освен стандартните, които присъстват като шампоани за коса, душгелове, сапуни и т.н.) тази пролет в дома ми, включително и няколко от края на зимата, за които само загатнах в предишната публикация са:


Две 50 мл тест версии на душ гел и боди лосион в свежи аромати. Обожавам ги тези бонбонени продукти.



Два бр. лак за нокти при които вмъквам и любимият ми от края на зимата:



Frisches Deodorant Granatapfel aus Spanien За пръв път си взимам рол-он против изпотяване от Ив Роше и съм с положителни впечатления. Ухае много свежо. Предлагат се и други аромати, но засега съм тествала само този.


Крем за ръце, който вече не знам за кой път купувам и за който продължавам да давам положителна оценка.


Énergie Jeunesse Augen Roll-on (Околоочен рол-он), който ми е подарък от Ив Роше Грац. Придава един много тънък филм около очите и някак погледа придобива свежест. Нямам навика да го използвам често, но наистина има много добър ефект. Използвам го в комбинация с крем или самостоятелно.
RADIANCE SERUM VEGETAL - крем против бръчки за грижа и възстановяване. Този крем е единственият такъв, който нанасям върху лицето си. Попива добре, подхранва, изглажда и възстановява кожата. Както споменах, не използвам ежедневно продукти от този тип, най-вече го прилагам когато искам да поставя основа за фон дьо тен. Освен качествата му, харесвам и визията, която е доста стойностна. Бурканчето е стъклено, капачката приляга добре и си е едно малко козметично бижу.



Очната линия, която отново ми е подарък от Ив Роше, Грац. Изключително прецизна и лесна за нанасяне.


Козметична чантичка, в много нежен цвят, събираща всичките ми козметични истории:).



Общо взето пролетните разкрасителни продукти при мен се свеждат до ей тази бройка:


Най-важното обаче за красотата е здравето, затова разходките, качествената храна, по възможност по-спокоен начин на живот и чистият въздух са едни от най-важните критерии за физически здрав и визуално добре изглеждащ човек.

6 коментара:

  1. Кате,
    чудесна и качествена козметика.Не съм голям фен на задължителното и постоянно използване на козметични продукти.От опит знам,че най - добрата козметика е по възможност най - натуралната.Но в този смисъл пълното суровоядство се отразява много, много добре на кожата.Лишеите и кожните петна изчезват.Намазването на кожата с натурални естествени масла също се отразява много добре.Не обичам в никакъв случай тежък грим, но лекият и нежен такъв когато се налага е въздействащ много добре.
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Ели! Наистина храната оказва влияние, както за красотата, така и за здравето, а те са свързани. В блогът ти има толкова вкусни и здравословни рецепти, които сигурна съм са ключов елемент към това. Поздрави!

      Изтриване
  2. Доволна ли си от рол-она и от околоочния крем?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Принципно рол-оните ги ползвам в по-хладното време. За летният сезон предпочитам спрей дезодорант. Да, към момента съм доволна. Като Нивеа-та е например по издръжливост, а аромата е много интересен и свеж. Околоочният крем е първият продукт, който ползвам в близост с очите си, защото съм много чувствителна и все ми сълзят от кремове и т.н. и съм много доволна, че нямам такава реакция, а още повече от ефекта. Наистина погледа се променя, някак свеж и магнетичен, не мога да го обясня, но за мен тези продукти са на много добро ниво. Добре е ако има начин да го тестваш някъде, чрез някоя козметичка, гримьорка, или в магазин, за да видиш първо как ще ти понесе (защото чувствителността на всички е различна) и ефекта разбира се, но съм сигурна, че ще останеш впечатлена.

      Изтриване
    2. Благодаря за изчерпателният коментар. Наистина е добре да ги тествам първо. Ползвала съм само душ гел и шампоан на тази марка и съм доволна от тях. Даже косата ми започна да расте, а по принцип имах доста силен косопад последните месеци. Не знам дали е точно от този шампоан де, защото се мия и с един друг с много витамини в него. На ив роше го използвам за втори, а после и маска... Сложна е процедурата при мен.
      За рол-она питах, защото бях на една лекция тази седмица в която докторката сподели, че не е препоръчителна употребата на подобни козметики против изпотяване, защото запушвали някаква /забравих каква/ жлеза и това била най - честата причина за рак на гърдата. Та, ще разгледам какви съставки включват тези. Иначе за околоочния - ползвам от около година, но все още съм в търсене на съвършения.

      Изтриване
  3. Чудесно инфо за козметика, Кате! Сенките са в моите цветове:) Кажи на Роше Грац да прати и към нас някоя чантичка с гримове - трябва да тестваме, ама техните - хахаха :)Поздрави!

    ОтговорИзтриване