сряда, 19 юли 2017 г.

Лятна свежест с Yves Rocher


Продуктите на Ив Роше са толкова вдъхновяващи и изпълнени с женственост. Влюбена съм в тази козметика: от красивите опаковки и натуралното съдържание в тях, обслужването в магазините им, грижата към клиента, подаръците и всичко, което ги различава от останалите козметични линии.
Летните им серии са изключително свежи, ароматни, екзотични.



Серия Monoï


Овлажняващ ароматен спрей Лагуна
Сякаш носи в себе си едновременно прохладата на морските вълни, свежестта на морският бриз, предизвиква усещане за чистота и екзотика. Покрива кожата толкова ефирно и тя става мека като коприна. Любим продукт ми е за това лято.

Шампоан /Душ гел Лагуна
Предназначен за тяло и коса, отново с екзотични нотки, усещане за свежест. Не мога да пропусна и цветът, който наподобява синя лагуна.



Възстановяващ балсам за стъпала с лавандула/ Repair-Fußbalsam
Ползвала съм кремове и балсами за стъпала на други марки, от някои съм била горе-долу доволна, от други - не, но от този балсам съм очарована. Съдържа био масло от лавандула. Ползвам го за пръв път, но ефектът му е моментален, стъпалата са меки, ароматът ми е любим. Определено ще го ползвам често.



Козметична чантичка с две отделения, с размер, подходящ да побере всичките ми летни и плажни козметични продукти.
Мострата е на парфюмен душ гел Колекция Été, отново от лятната серия, отличаващ се с деликатен аромат.



Няма коментари:

Публикуване на коментар