петък, 21 септември 2012 г.

Меню в японски стил


Често сменям посоките в кулинарията:). От вчерашната бг манджа, преминах на японска вълна.
През почивните дни имаме повече време за близките си, за разходки, за вкусотийки.
Една идея от мен за тези приятни дни!:)


Рамен
рецепта


Пролетни рулца
рецепта





Суши
Маки и урамаки, нагири суши
показвала съм вече рецепти, добавям и тези снимки в старата публикация, за да не правя отделна.






Сашими, но с пушени риби и рулца от раци сурими
Различни видове пушени риби и морски дарове, в комбинация със зеленчуци, джинджифил и усаби.



17 коментара:

  1. Наистина японски стил!Чудесни и оригинални сушита!С истински водорасли и ориз!
    Японска кухня от началото до края!Браво Катя!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате невероятна си!Какви вкусотии само си сътворила!
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Оооо как обичам суши! Още обаче не съм посмяла да се пробвам да го направя сама. Твоето изглежда прекрасно и ако грабна отнякъде едни клечки ще го почна веднага. И другите неща са прекрасни! Браво за майсторството!
    Поздрав и пожелание за слънчеви почивни дни с много настроение!

    ОтговорИзтриване
  4. Всичко е прекрасно, Кате! Неустоимо и много изкушаващо!

    Прегръдки и весел weekend!

    ОтговорИзтриване
  5. Кате ,ти си вълшебница!
    Толкова красота си създала,поздравления!
    Чудесни ястия и снимки!
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  6. Кате,неуморима си-нямаш грешка...Поздравления!
    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  7. Невероятен избор на ястия, перфектна реализация и презентация, Кате! Макар да не съм любител на тази кухня, прииска ми се да опитам. Прегръдки с пожелания за прекрасен уикенд! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Бонбонче, радваш ме с разнообразието и ентусиазма, с които ни поднасяш всичките си рецепти!
    Определено винаги имам, какво да науча от постовете ти!
    Пожелавам ти хубави почивни дни*)

    ОтговорИзтриване
  9. Толкова екзотично е тук , че ми идва да облека кимоното и си дръпна една очна линия....за останалото си се погрижила по най-перфектния начин.
    Невероятна си!!!!

    ОтговорИзтриване
  10. Не спрях да се възхищавам .... от красотиите и вкуснотиите , които си направила , Кате!!!
    Прегръкди и пожелание за приятни почивни дни!!!

    ОтговорИзтриване
  11. Добре, Бонбон!
    Ти на работа ходиш ли? Кога успяваш да приготвиш всичко това??????
    Егати човекът- машина си!
    Ела да удариш едно рамо и на мен;))))
    Прекрасен обрат към Изтока! Аз много си падам по японското ти меню)
    Прегръщам те!!!

    ОтговорИзтриване
  12. Ellerinize sağlık, çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.

    Saygılar..

    ОтговорИзтриване
  13. Una gran variedad exquisitos y hermosos me comería varios,abrazos y abrazos.

    ОтговорИзтриване
  14. Много, много ви благодаря за коментарите! Всички тези положителни отзиви вдъхновяват и амбицират! Прекрасни сте! Вили, страхотен коментар, не се сетих за кимоното:):):). Мъхче, почивка съм, релаксирам:):):) и разни други неща, ама след една разходка съм в състояние да сготвя доста неща:):):). Сигурно затова ме разхождат често, иначе гладни ще стоят:):):)Шегувам се:). Пожелавам ви прекрасна нова седмица, а български, японски, гръцки и какъвто и да е акцент!:)

    ОтговорИзтриване