Страници

Уикенд дестинация: Виена


Oбичам да пътувам, да се разхождам сред природата, или в красиви градове и селца. Това е моят начин за презареждане след монотонното ежедневие. Независимо дали наблизо или далеч, съобразено според възможностите парични или времеви, определено от години това е едно от нещата, което ми доставя удоволствие. Във Виена съм била няколко пъти, но всеки един от тях е успяла да ме изненада с по нещо. В такива градове човек се чувства като откривател: различните туристи, скритите улички, пропуснатите места...
Тук виждаш познати улици и площади, но ги поглеждаш от друг ъгъл, опитваш типични ястия, но разнообразяваш и с нещо съвсем различно, оглеждаш се за детайли, следиш с любопитство хората, изобщо Тя е от градовете, които е невъзможно да ти омръзнат.




Виена, очарователна всеки път ♥




5 коментара:

  1. Виена винаги си е била уникална - и в дъжд и в слънце!
    Благодаря ти, че ме върна отново там, Кате!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Кате,
    само веднъж съм посещавала Виена, за кратко минах от там.Красив и интересен град.Благодаря,че я представяш, много неща има да се видят там.Чудесни снимки.
    Поздрави и лек ден !

    ОтговорИзтриване
  3. Почувствах се великолепно!Благодаря ти Кате!

    ОтговорИзтриване
  4. Очарователна всеки път,
    красива и в дъжда с твоите снимки....
    Обичам този град, благодаря Кате!

    ОтговорИзтриване
  5. Не съм ходила във Виена, Кате, но това е една моя мечта, която бог знае защо подминавам:))
    Имам чувството, че това ще се окаже моя град, така я усещам, преди да съм я видяла на живо, а твоите снимки, макар и в дъжда, който не обичам, допринася за това усещане. Дано!
    Иначе от София не мърдам, де, тя си е по-по-най-моя:))

    ОтговорИзтриване