Страници

Немска (австрийска) закуска


Обикновено немската закуска включва следните продукти, може и само някои от тях: хляб, шунка, колбаси, сирена, яйца - сварени, печени, пържени, масло, конфитюр, зеленчуци, кафе, сок, йогурт.




Продуктите за тази са следните:

  • шунка от бут с кожа
  • кантвурст
  • екстравурст
  • немски шпек, на кубчета
  • гауда, слайсове
  • сварено яйце
  • краставица
  • домат
  • зелена салата
  • маслини
  • конфитюр от ягоди
  • йогурт
  • портокалов сок
  • кафе


  • 7 коментара:

    1. Понякога съм германка, когато сервирам подобни богати закуски и домашните изпадат във фурор. Но не, че не са виждали това-онова, ами заради позволените количества. Мъже, какво да ги правим! Пък ти с трима около себе си, добре ме разбираш. :))
      Закуската е чудесна, добър старт за деня! Да ви е сладко, Кате и здрави да сте!
      Прегръдки!

      ОтговорИзтриване
    2. Кате,
      Градовете в Германия са като приказка.И там където ти живееш също.Немската кухня много не ми допада, обаче всеки германец харесва много нашата кухня.Големи чревоугодници са германците.
      Поздрави !

      ОтговорИзтриване
    3. Кате, освен много вкус, ми донесе и много спомени с тази публикация! И до ден днешен си правя понякога такава богата закуска с хлебчета и сок. Това наистина е традиционна закуска! Чудесна си!

      ОтговорИзтриване
    4. Ето така мога да закусвам до края на живота си :)

      ОтговорИзтриване
    5. И аз май си падам по тази закуска, чуден старт на деня!

      ОтговорИзтриване