вторник, 14 февруари 2012 г.

Сьомга със синьо сирене


Първата рецепта, която направих беше от тук. В сайта има много интересни рецепти.

Преди време тествах рецептата, която съм дала отдолу: Сьомга със синьо сирене - бърз вариант.

Много ми допадна, след което  тук, попаднах на друг вариант във фолио с овкусяване. Добавих сиренето и се получи следната рецепта:





Продукти:
4 филета Сьомга
4 резена синьо сирене / може и натрошено

1/4 ч.ч. зехтин
черен пипер
1/4 ч.ч. лимонов сок
1/2 ч.ч. бяло вино

/В оригиналната рецепта се добавят още: розмарин, каперси и бялото вино може да се замени с Марсала./

Приготвяне:
Намажете рибата със зехтина, поръсете с черен пипер и поставете върху парче алуминиево фолио, достатъчно голямо, за да може да завие рибата.
Поръсете филетата с лимонов сок и вино. Ако използвате каперси, може да добавите и тях.
Сложете сиренето и запечатайте рибата с фолиото.
Поставете я в тавичка и печете за около 30-40 минути на 200 градуса.
* Може да я изпечете с фолиото на скара за около 10 минути.



Ето и един по-бърз вариант: Адаптиран  от тук.


4 филета сьомга
4 резена синьо сирене
Наредете рибата в тавичка, не е необходимо да се намаслява.
Сложете по един резен сирене върху всяко филе.
Печете за 15 минути на 220 градуса, в предварително заргята фурна.





7 коментара:

  1. Тази рецепта ще я тествам. Обичам сьомга и съм любопитна да я опитам в комбинация със синьо сирене :-)

    ОтговорИзтриване
  2. О, сигурна съм, че е много вкусно, Кате! Ще пробвам и аз. Прегръдки с пожелания за спорна нова седмица! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Е , това е рецепта за мен :)...чудесна и много вкусна :)! Благодаря ,Кенди - правя я в най - скоро време :)! Целувки !

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна е, Кате!
    Благодаря за споделената рецепта!
    Прегръдки и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Това е изключителна комбинация, най-вероятно ще ми хареса много! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Наистина комбинацията е изключителна. Продуктите в нея са едни от любимите ми, а рецептата е много вкусна! Ако и вие ги обичате непременно я пробвайте:).

    ОтговорИзтриване
  7. И си личи, че е вкусна! Много апетитно изглежда - много!:)

    ОтговорИзтриване